سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار مومنی مطرح کرد: اوج بازگشت مسافران نوروزی از سفر در روزهای 12 و 13 فروردین


سردار مومنی مطرح کرد: اوج بازگشت مسافران نوروزی از سفر در روزهای 12 و 13 فروردینباشگاه خبرنگاران/ جانشین فرمانده ناجا در محور چالوس از نحوه خدمات‌رسانی پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط در طرح نوروزی بازدید به عمل آوردند.

سردار مؤمنی جانشین فرمانده در حاشیه بازدید از محور چالوس با اشاره به اینکه یکی از علل افزایش تصادفات در روزهای اخیر سُرخوردگی به دلیل لغزندگی معابر بوده است، بیان داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از مسافران درخواست می‌شود که با رعایت سرعت مطمئنه، رانندگی ایمنی را در جاده‌ها داشته باشند.

جانشین فرمانده ناجا به اوج بازگشت مسافران نوروزی از سفرها در روزهای12 و 13 فروردین پرداخت و خاطرنشان کرد: مسافران باید از امروز بازگشت خود را مدیریت کنند و سعی کنند روز طبیعت را در اطراف محل زندگی خود سپری کنند تا در ترافیک روزهای پایانی قرار نگیرند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
گزارش تولیدی از بازگشت مسافران نوروزی.فروردین91