سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شمار واجدان شرایط رای دادن در ممسنی و رستم 138 هزار نفر اعلام شد


رحمت فرامرزی، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 98 هزار نفر متعلق به شهرستان ممسنی و 40 هزار نفر به شهرستان رستم تعلق دارد.
وی بیان کرد: برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مجموع 209 شعبه اخذ رای برای شهرستان های ممسنی و رستم پیش بینی شده که از این تعداد 144 شعبه به شهرستان رستم و 65 شعبه به شهرستان رستم اختصاص داده شده است.
فرامرزی افزود: از 144شعبه اخذ رای شهرستان ممسنی، 110 شعبه آن در شهر نورآباد مرکز این شهرستان، 15شعبه در بخش دشمن زیاری و 15 شعبه در بخش ماهور میلاتی فعال خواهد شد.
وی، از عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان ها خواست، ضمن رعایت بی طرفی، موازین قانونی را که در ارتباط با انتخابات تعریف شده به دقت مد نظر داشته باشند.
او گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، با قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد
و بی شک این موضوع در پرونده کاری آنها به ثبت خواهد رسید.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند 94 برگزار می شود.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری و شهرستان رستم به مرکزیت مصیری در فاصله 175 کیلومتری غرب شیراز واقع شده اند.
7366/ 6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شمار قربانیان گرمای پاکستان از یک هزار نفر گذشت