سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساعت هوشمند شیائومی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه خواهد شد


کمپانی چینی شیائومی از سال ۲۰۱۴ و با عرضه دستبند سلامتی Mi Band وارد عرصه تولید پوشیدنی های هوشمند شد و دومین محصول خود در این رده را نیز سال بعد از آن با عنوان Mi Band 1s روانه بازار کرد.

این موبایل ساز مطرح، هفته قبل نیز اولین ساعت هوشمند خود را البته برای کودکان رونمایی کرد، با این وجود همگان منتظر هستند تا ببیند این استارتاپ موفق چه زمان اولین ساعت هوشمند واقعی اش را به بازار عرضه می کند.

در همین راستا بالاخره در جریان یک کنفرانس خبری در شهر پکن، «Liu De» به عنوان یکی از بنیان گذاران و معاونین ارشد شیائومی رسماً تایید کرد که این محصول، با نام احتمالی Mi Smartwatch، در نیمه دوم سال جاری روانه بازار خواهد شد.

تا همین ماه قبل وجود چنین دیوایسی در هاله ای از ابهام قرار داشت، اما حالا می توان با اطمینان از عرضه آن سخن گفت. البته پیش تر یکی دیگر از مدیران این شرکت به صورت تلویحی از احتمال ارائه این پوشیدنی هوشمند در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ خبر داده بود، اما به نظر می رسد به دلایلی نامعلوم عرضه آن با چند ماه تاخیر انجام خواهد شد.

علاوه بر تایید در دست توسعه بودن ساعت هوشمند، در خلال این کنفرانس اعلام شد که این شرکت قصد دارد ۶۰ فروشگاه فیزیکی جدید را نیز در آینده افتتاح کنند. اولین فروشگاه شیائومی در ۲۰۱۵ در شهر پکن کار خود را آغاز کرد و این سرآغازی شد برای تحول در شیوه عرضه محصولات این شرکت. ضمناً Liu De تایید کرده است که شرکت متبوعش قصد دارد وارد حوزه های جدیدی از محصولات از جمله صنعت حمل و نقل و رباتیک شود.


ویدیو مرتبط :
معرفی ساعت هوشمند اپل توسط تیم کوک در سال ۲۰۱۴ (۱)