مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



العالم در عراق و سوریه الجزیره و العربیه را جا گذاشت


مردم در کشورهای سوریه و عراق برای دنبال کردن اخبار کشورشان بیش از آنکه به وبگاه خبری شبکه‌های الجزیره و العربیه مراجعه کنند، به وبگاه شبکه خبری العالم مراجعه می‌کنند که نشان‌دهند میزان اعتماد به این شبکه ایرانی است.

به گزارش «شیعه نیوز»، شبکه خبری العالم در وبگاه خبری خود اعلام کرد که بازدید سایت این شبکه در عراق و سوریه، از بازدید شبکه‌های خبری الجزیره قطر و العربیه عربستان سعودی بیشتر است.

«العالم» به سایت الکسا استناد کرده و نوشته است که «بر اساس وبگاه الکسا، که مرجعی جهانی برای رتبه‌بندی سایت‌ها به حساب می آید، سایت العالم در کشورهای سوریه و عراق در مقایسه با سایت‌های المیادین، المنار، الجزیره والعربیه که به عنوان شبکه‌های بین‌المللی فعالیت دارند، رتبه بالاتری دارد».

طبق گزارش العالم، «بر اساس این آمار که در تاریخ 13 اردیبهشت 1395 استخراج شده، رتبۀ سایت العالم در سوریه 78 و در عراق 125 است. در مقابل، رتبۀ سایت العربیه در سوریه وعراق که نسبت به العالم از دیگر سایت ها نزدیکتر است، به ترتیب 164 و 127 است».

«در ذیل، جدول کامل مربوط به رتبۀ سایت های العالم، المیادین، المنار، الجزیره و العربیه در کشورهای سوریه و عراق قابل مشاهده است».

العالم در عراق و سوریه الجزیره و العربیه را جا گذاشت

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
داعش دو گروگان نروژی و چینی را به فروش گذاشت-عراق-سوریه