شکایت جنجالی وکیل شاعر آنور آبی از خواننده سریال شهرزاد (عکس)


ماجرای جنجالی شکایت وکیل شاعر آنور آبی از خوانند تیتراژ سریال شهرزاد …

سریال شهرزاد و جنجال ترانه های خوانده شده در آن دردسر ساز شد . به گزارش نازوب یکی از ترانه های سریال شهرزاد با صدای سینا سرلک جنجال آفرین شد.گویا این ترانه متعلق به شاعری آنور آبی بوده و وی به اینکه شعر سروده ی او با نام فرد دیگری معرفی شده و خواننده ای بدون اجاره آنرا خوانده اعتراض نموده است . ماجرا ازین قرار است که  اردلان سرفراز آهنگساز در یادداشتی سینا سرلک را به سرقت ادبی متهم کرده است.

شکایت جنجالی وکیل شاعر آنور آبی از خواننده سریال شهرزاد (عکس)

اردلان سرفراز

متن یادداشت اردلان سرافراز بدین شرح است:

یاران؛آقایی بنام سینا سرلك بدون اطلاع و اجازه من ،غزل برخیز كه غیر از تو تورا دادرسی نیست را كه هم در كتاب من (از ریشه تا همیشه) چاپ شده و آقای ابی هم بآ آهنگ آقای زلاند،بنام(محتاج) خوانده است، اشتباه خوانده و ویدیوی آنرا در فیس بوك پخش و نام شاعر را استاد هوشنگ ابتهاج ذكر كرده !

برای اطلاع إعلام میكنم !كه این سرقت ،از نظر اخلاق ،انسانی و قانونی، خلاف است و وكیل من در ایران ! در تعقیب قانونی ایشان است!

اردلان سرفراز زاده ۱۳۲۹ در شهر داراب، شاعر و ترانه سرای موج نوین و آهنگساز ایرانی است. عشق و غربت، و زندگی ایرانیان مهاجر بن مایه اصلی سروده‌های وی به شمار می‌رود

 سریال شهرزاد سریالی با مضمون عاشقانه است که حسن فتحی کارگردانی و نویسندگی ان را بر عهده دارد . او که پیش از این ساخت سریال های مشهور و پرمخاطبی چون پهلوانان نمی‌میرند، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه در کارنامه خود دارد، در این مجموعه با بازیگران سرشناسی چون ابوالفضل پورعرب، علی نصیریان، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی همکاری کرده است. لازم به ذکر است که سریال شهرزاد سومین محصول خانگی تصویر گستر پاسارگاد پس از شاهگوش و ابله می باشد.

مطالب مرتبط

عکس: شکایت عجیب شهرام شب پره در دادگاه عمومی تهران

دلیل شکایت آزاده نامداری به پلیس فتا

مهران مدیری ممنوع الخروج و شکایت احمدی نژاد ازجواد رضویان

صدور کیفرخواست پسر مشهور تلگرامی + عکس


ویدیو مرتبط :
سریال شهرزاد-خواننده:علیرضا قربانی-آوا:بهرخ شورورزی