علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نوروزخوانی در مازندران ساماندهی می شود


سید جلال محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: موسیقی نوروز خوانی مازندران در موزه ملی ایران در برنامه نوروز گاه باحضورمدیران ارشد کشور و ۱۲ استان کشور اجرا شد.

مسئول ساماندهی نوروزخوانی و نوروز خوانان قائم‌شهر همچنین با اشاره به اجرای طرح ساماندهی نوروزخوانی یادآور شد: این طرح برای ترویج، رونق و سامان‌دهی آیین باستانی نوروز خوانی اجرا می‌شود و از هنرمندان برای اجرای برنامه نوروزخوانی در سطح شهر و روستا دعوت می‌شود.

سرپرست گروه موسیقی تبری مازندران همچنین به اجرای موسیقی پژوهشی، آهنگ و شعری اختصاصی به مناسبت درگذشت استاد احمد محسن پور پیشکسوت موسیقی مازندران اشاره کرد و گفت: این برنامه باحضورجمعی از اساتید، شاعران پژوهشگران و هنرمندان مختلف غرب استان مازندران اجرا شد.


ویدیو مرتبط :
مراسم نوروزخوانی در روستای بالاكروكلا_بابل_مازندران