فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زمان بندی برنامه‌های ششمین جشنواره فیلم عمار در سینما فلسطین


به گزارش خبرگزاری تسنیم، جزئیات زمان بندی نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های جنبی  ششمین دوره این رویداد سینمایی در سینما فلسطین را اعلام شد.

برنامه‌های ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، همه روزه از ساعت 13 آغاز می‎‌شود و تا ساعت 22:40 ادامه خواهد داشت و همه مردم و رسانه ها می‌توانند از تاریخ نهم دی ماه آثار جشنواره را در سالن های سه گانه سینما فلسطین تهران مشاهده کنند.

در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، همانند دوره گذشته، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های هنرـ واقعیت با موضوعات مختلف در حوزه سینما و مستند در سالن شماره 3 سینما فلسطین و با حضور اساتید پیشکسوت و فیلمسازان جوان دایر خواهد بود که برای اطلاع از جزئیات آن می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

آیین افتتاحیه رسمی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، امروز، بر خلاف سال‌های گذشته و برای نخستین بار از ساعت 18/30 در سالن حجاب واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، سالن شهید بهنام محمدی(حجاب) برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.

جزئیات زمان بندی برنامه‌های ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار را از طریق این لینک دریافت کنید.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارش برگزاری پنجمین جشنواره فیلم عمار در سینما فلسطین