داعش حمله انتحاری در شهر المکلا را به عهده گرفت


به گزارش پایگاه خبری بوابه الیمن ،منابع پزشکی بیمارستان ابن سینا در المکلا، اعلام کردند که انفجار انتحاری در مقابل تجمع نیروهای نظامی در اردوگاه پلیس30 کشته به جا گذاشت. این در حالی است که حال بسیاری از زخمی ها وخیم گزارش شده است.
براساس این گزارش ،تروریست انتحاری به بهانه ثبت نام در اداره پلیس به چند جوان در اردوگاه امنیتی نزدیک شده سپس خود را در میان گروهی از جوانان منفجر کرد.
این حمله شماری ازکسانی که قصد پیوستن به نیروهای هادی را داشتند٬ هدف قرار داد .
المکلا که از نظر اقتصادی شهر مهمی محسوب می شود و تا چندی پیش تحت کنترل سازمان القاعده بود اما اخیرا نیروهای عبد ربه منصور با کمک ائتلاف ضد یمن آن را تصرف کردند .
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال گذشته٬ حملات گسترده ای را به یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی ازجمله صدها زن و کودک، شهید یا زخمی و ده ها هزار نفر نیز آواره شده اند و به تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور آسیب های جدی وارد شده است
خاورم×× 1453**1579

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
داعش مسئولیت عملیات انتحاری در مصراته را به عهده گرفت