فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مشاركت 15 هزار نفری دانش آموزان خراسان جنوبی در جشنواره جابربن حیان


اسماعیل ربیعی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه استانی پروژه های علمی دانش آموزی تحت عنوان جشنواره « جابربن حیان» در بیرجند در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره با موضوعیت علمی در مقطع تحصیلی ابتدایی و در چهار مرحله مدارس، مناطق، استان و كشور برگزار می شود.
وی گفت: تاكنون یكهزار و 450 پروژه علمی توسط دانش آموزان شركت كننده در این دوره از جشنواره در نمایشگاههای مدارس، شهرستان ها و استان در معرض نمایش قرار گرفته است.
وی ادامه داد: از مجموع طرح های علمی دانش آموزان شركت كننده در این جشنواره تعداد 174 طرح با داوری 22 كارشناس به مرحله استانی راه یافتند.
وی پروژه های ارائه شده را در سه نوع نمایش ملی، آزمایش و طراحی ساخت عنوان كرد و یادآور شد: دانش آموزان شركت كننده در جشنواره « جابربن حیان» به دو شكل فردی و گروهی با یكدیگر به رقابت پرداختند.
ربیعی، هدف از اجرای جشنواره « جابربن حیان» را آموزش و آشنایی دانش آموزان با روش انجام پروژه های علمی عنوان كرد و گفت: پرورش روحیه تحقیق و جستجو در بین دانش آموزان دوره دبستان از دیگر اهداف این جشنواره است.
بر اساس سهمیه استان تعداد چهار نفر ار انتخاب شدگان نهایی جشنواره « جابربن حیان» تابستان امسال در جشنواره مرحله كشوری شركت می كنند و با سایر شركت كنندگان با یكدیگر به رقابت می پردازند.
7557 / 6054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجلیل از دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره جابر بن حیان