سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در قائمشهر تشکیل شد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی عصر روز یکشنبه در جمع دست اندرکاران انتخابات قائمشهر افزود : برای این منظور با همکاری دستگاه های قضائی قائمشهر این شعبه برای بررسی روند تخلفات انتخابات آتی تشکیل شده است .
وی ادامه داد: در این شعبه پرونده تخلف و جرائم انتخاباتی افراد بدون هیچ چشم پوشی بررسی و برخورد لازم قضائی صورت می گیرد .
فرماندار قائمشهر از مدیران دستگاه های اجرایی بعنوان دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات نام برد که می بایست براساس قانون از تبلیغات به نفع و یا به ضرر کاندیداها خودداری بکنند .
وی امکانات دستگاه های اجرایی را جز اموال دولتی و عمومی برشمرد که نباید برای تبلیغات نامزدی استفاد شود و گفت که در صورت انجام چنین تخلفی با فرد خاطی بدون چشم پوشی قاطعانه برخورد می شود .
محمدی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با حفظ اموال دولتی که در اختیارشان قرار دارد مراقبت لازم برای جلوگیری از سوء استفاه از این اموال را انجام دهند.
وی سوء استفاده از اموال دولتی را زمینه ساز سلب اعتماد و بدبینی مردم نسبت به کارگزاران دولت برشمرد و ادامه داد :سلب اعتماد مردم از دولت خطر جدی است که می بایست به آن توجه شود .
به گفته فرماندار قائمشهر انتخابات آتی ازمون بزرگی است که مردم با رای مستقیم و مخفی در ساختن سرنوشت و آینده کشورشان سهیم می شوند .
وی از دست اندرکاران امر انتخابات خواست تا در باشکوه برگزار شدن انتخابات آتی تلاش بکنند .ک/3
2096/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سازمان بازرسی ، به تخلفات حمید رسایی رسیدگی کند!!!