سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فایده اعمال یداوی مانند بادکش برای کاهش وزن


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, علی‌محمد ملاحی درباره فایده اعمال یداوی مانند بادکش بر لاغر شدن افراد چاق اظهار داشت: بهترین کار برای لاغر کردن افراد چاق بادکش گرم و خشک به‌ویژه در نواحی تجمع چربی است.

به‌گفته وی بادکش گرم شکم (غیر از ناف) اثر چربی‌سوزی و ضدنفخ و ملین دارد. بادکش گرم پهلوی راست و چپ تا سطح خارجی ران‌ بسیار به رفع چربی‌ها کمک کرده چرا که چربی دارای طبع سرد و تر است و بادکش این نواحی را گرم کرده و موجب آب شدن چربی‌ها می‌شود.

بادکش پشت کمر راهی برای رفع افسردگی و افزایش نشاط است

این متخصص طب سنتی افزود: بادکش گرم پشت قفسه سینه  (پشت گرمی) ضمن چربی‌سوزی چاقی‌های ناحیه پشت بدن, باعث دلگرمی و خاصیت ضد افسردگی و نشاط‌آوری و افزایش متابولیسم بدن می‌شود.

ملاحی ادامه داد: بادکش گرم تیروئید (فقط در مطب و نزد پزشک باید صورت پذیرد) که در رفع کم‌کاری تیروئید بسیار مؤثر است، همچنین بادکش گرم کشاله داخلی رانها (در افرادی که هیپومنوره یا خیلی چاق هستند) و نیز کسانی که سایش شلوار در کشاله ران و عرق‌سوز می‌شوند, بسیار نافع است.

وی اضافه کرد: بادکش ساکرال کمر و پشت ران‌ها و ساق پاها ضمن چربی‌سوزی پاها به‌ویژه در افرادی که دردهای کمری و دیسک کمر دارند, بسیار مؤثر است.

ماساژ شکم جهت عقربه‌های ساعت راهی برای رفع یبوست

این متخصص طب سنتی یادآور شد: ماساژدرمانی به‌ویژه ماساژ شکم در جهت چرخش عقربه‌های ساعت ضمن بهبود در خون‌رسانی به پوست و گرم کردن و چربی‌سوزی, باعث بهبود تخلیه کولون و افزایش تحرک روده‌ای و رفع یبوست می‌شود.

ملاحی خاطرنشان کرد: قی کردن یا استفراغ عمدی به‌ویژه در افرادی که احساس پری سر دل دارند, نافع است.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
اضافه وزن دارید ؟! حتما ببینید ! ( روانشناسی کاهش وزن )