ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قاسمی: برخی نفرات روز انتخابی با پاسپورت به سالن آمدند!


مژگان قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم وضعیت کاتا چه زمانی می‌خواهد درست شود. در رقابت‌های انتخابی تیم ملی برخی تیم‌ها و نفراتی که انتخاب شدند با پاسپورت‌های‌شان به سالن کبکانیان آمده بودند و همین موضوع روحیه بچه‌های ما را نابود کرد.

وی ادامه داد: از این موضوع گذشته فیلم رقابت‌های انتخابی را به فدراسیون بردم و برخی از مسئولان به این موضوع اذعان داشتند که فاصله کار بچه‌های من با نفرات انتخاب شده چقدر بوده است. در رقابت‌های ترکیه که بهترین تیم‌های جهان حضور داشتند توانستیم بر سکوی سومی بایستیم اما متاسفانه به هیچ وجه به این موضوعات توجه نمی‌شود.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی و مربی کاتا دختران عنوان کرد: هیچ وقت یادم نمی‌رود که بچه‌ها تیم ما با چشم گریان به روی تاتامی انتخابی تیم ملی رفتند چون می‌دانستند که انتخابی‌ها واقعا بی‌تاثیر است. در هر حال امروز حق ما و دیگر کاتاروها نیز هست که خودمان را نشان دهیم و فرصت داشته باشیم که توانایی‌های‌مان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در صورت اعزام به رقابت‌های فرانسه و دیگر اعزام‌ها مسئولان به این موضوعات توجه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫آخرین اخبار از رقابتهای روز نخست انتخابی کشتی آزاد‬‎