فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رضا صادقی خواننده تیتراژ سریال «پشت‌بام تهران» شد/ پخش هم‌زمان از شبکه اچ‌دی


به گزارش خبرگزاری فارس، زینب تقوایی گفت: این سریال از مجموعه‌های پر لوکیشن است در روزهای گذشته همچنین در روزهای آتی دائما در حال تغییر لوکیشن هستیم بنابراین تا پایان کار، لوکیشن ثابتی نخواهیم داشت.

تهیه کننده سریال مدینه ادامه داد: تمام اعضای تیم تولید و بازیگران، هم با انگیزه هستند و هم از تجربه بالایی برخوردارند بنابراین در حین کار هم انرژی خیلی خوبی می‌گذارند و امیدوارم حاصل این پشتکار و دلسوزی همکارانم در پشت بام تهران بر دل مخاطبان خوب ایرانی بنشیند.

تقوایی با اشاره به دقت و نکته سنجی بالای مخاطبان امروز تلویزیون تاکید کرد: بیننده امروز ما با هوش اند، هم دکوپاژ را می شناسد هم میزانسن ها را و هم به تک تک دیالوگ هایی که بازیگران رد و بدل می کنند، توجه دارند بنابراین همین بیننده هنگام تماشا، به سریال نمره و امتیاز می دهد و از همه مهمتر آن را نقد می کند، پس برای چنین مخاطبانی باید هنگام تولید از جان و دل مایه گذاشت تا بتوان آنها را علاوه بر جذب، به دنبال کردن سریال تشویق کرد.

وی تصریح کرد: کست پروژه کست قوی و خوبی است و همه اعضای این سریال چه پشت دوربین و چه بازیگران تلاش کردیم تا کم فروشی نکنیم و من امیدوارم پشت بام تهران بتواند در جذب بیننده و جلب نظر مشکل پسند آنان، موفق باشد. تهیه کننده سریال دودکش همچنین اظهار داشت: تصویربرداری پشت بام تهران همچنان با قوت ادامه دارد بطوری که کار تصویر برداری، با آغاز پخش از شبکه یک همچنان ادامه خواهد داشت.

زینب تقوایی یادآور شد: کار موسیقی، صداگذاری، تدوین و تیتراژ در حال انجام است و تاکنون بیش از 90 درصد کار ضبط شده است و به احتمال خیلی زیاد فیلمبرداری مجموعه تا دو هفته پس از شروع پخش سریال، یعنی تا اوایل بهمن ماه، ادامه داشته باشد. او در پایان افزود: تیتراز پایانی سریال پشت بان تهران را رضا صادقی از خوانندگان خوب کشورمان خوانده است.

پخش اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران از امشب 19 دی آغاز خواهد شد.

بهرنگ توفیقی که پیش از این سریال انقلاب زیبا از او در شبکه یک به روی آنتن رفته بود، را کارگردانی کرده است. پشت بام تهران مضمونی اجتماعی دارد و به تصمیم گیری درست و غلط انسان‌ها مربوط می‌شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامن‌گیر خودشان می‌شود.

مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که در 33  قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.

این مجموعه از 19 دی به غیر از پنج شنبه ها و جمعه ها، هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک و بطور همزمان از شبکه HD به روی آنتن می رود.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، لعیا زنگنه، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، شهین تسلیمی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس، علی صالحی و مجید واشقانی از بازیگران این سریال هستند. سایر عوامل سریال عبارتند از: مهدی بدرلو مدیرتولید، خسرو دادگر مرام مدیرتصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، فرزین قره گزلو آهنگساز، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، فرزاد رحمانی برنامه ریز، حسین دیردار، امیرکهکشان و نویدکریم زاده گروه کارگردانی، محمدنبی تقوایی دستیار تهیه، بهرنگ دزفولی زاده عکاس و هادی داداشی مشاور رسانه‌ای.

انتهای پیام/

http://fna.ir/65BLXV


ویدیو مرتبط :
ترانه ی تیتراژ موج و صخره - خواننده رضا صادقی