سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



«شخصیت» نامزدتان را از «فیلم» مورد علاقه‌اش بشناسید


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 17:53

«شخصیت» نامزدتان را از «فیلم» مورد علاقه‌اش بشناسید

آخرین خبر/ چگونه می‌توانید ویژگی‌های اخلاقی نامزدتان را از طریق ژانر فیلم‌‌‌های مورد علاقه‌اش بشناسید؟
ممکن است سینما رفتن یا فیلم دیدن در خانه در دوران نامزدی امری معمول باشد اما وقتی می‌بینید که نامزدتان برای هر قرار ملاقات سینما را در نظر می‌گیرد و محو تماشای فیلم و سریال‌های تلویزیون می‌شود، می‌توانید از این ویژگی او برای شناخت خصوصیات اخلاقی‌اش استفاده کنید.
تحقیقات اخیر نشان می‌دهد بسیاری از خصوصیات شخصیتی و اخلاقی افراد را می‌توان از روی ژانر فیلم‌هایی که به تماشای آن علاقه دارند شناخت. بهزاد تریوه، متخصص روانشناسی و مشاور خانواده و عضو انجمن روانشناسی بالینی ایران در این‌باره به نکات ریز و جالبی اشاره می‌کند.
اگر شما هم در دوران نامزدی قرار دارید و دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید بهتر و دقیق‌تر ویژگی‌های شخصیتی نامزدتان را از طریق نوع فیلم‌ها و برنامه‌هایی که به آنها علاقه بیشتری نشان می‌دهد بشناسید، با ما همراه شوید. به این ترتیب شما هم یک گام به ذهنیت فیلمسازان فیلسوف مثل وودی آلن نزدیک می‌شوید!
طرفداران فیلم‌های حادثه‌ای؛ پر از انرژی
شخصیت‌های هیجانی و افرادی که خشم‌شان را سرکوب کرده‌اند به تماشای فیلم‌های حادثه‌ای (Action) که به جنگ، خشونت و هرج و مرج می‌پردازد، علاقه‌ دارند. این افراد برانگیختگی را دوست دارند و معمولا سرخوش و بشاش هستند. آنها پرانرژی و خوش‌بین هم هستند.
ماجراجوها حس ششم قوی دارند
افرادی که به فیلم‌های ماجراجویانه (Adventure) که در آن شخصیت داستان به سفر می‌رود یا مسیری را برای رسیدن به هدفی دنبال می‌کند علاقه دارند افرادی تغییرپذیرند و از یک فکر یا کار مخاطره‌آمیز سراغ دیگری می‌روند. این افراد بیشتر به جای تامل بر پایه شم تصمیم‌گیری می‌کنند و تصمیمات‌شان هم احتمالا درست از آب درمی‌آید.
انتخاب کمدی؛ شادابی و سرزندگی
تماشای فیلم کمدی (Comedy) بیشتر باب میل افرادی است که سرزنده و شاداب هستند و به موضوعات خنده‌دار و داستان‌های شاد بیشتر گرایش دارند. پس اگر نامزد شما از تماشای این فیلم‌ها بیشتر لذت می‌برد، آدم سختگیری نیست و شما را خوشحال می‌کند.
خجالتی‌ها درام تماشا می‌کنند
افرادی که موضعی حزن‌انگیز و غمگین داشته و تمایل دارند احساسات و هیجانات‌شان را سرکوب کنند به تماشای فیلم‌های درام (Drama) بیشتر راغب هستند. آنها معمولا با دیگران خوب کنار نمی‌آیند و در انتقال دادن عقایدشان مشکل دارند. این افراد به انتقادهای دیگران حساس بوده و خجالتی هم هستند.
خیالپرداز‌ها فیلم فانتزی می‌بینند
رویاپردازها و شخصیت‌هایی که در آمال و آرزوهای خود زندگی می‌کنند به تماشای فیلم‌های فانتزی (Fantasy) که داستان آن به جادو، سرزمین رویا و افسانه‌های جن و پری می‌پردازد، علاقه زیادی دارند. تخیلات این افراد بسیار قوی است. این افراد ژرف‌اندیش، خیالپرداز و کناره‌گیر هستند و معمولا دیگران آنها را خوب درک نمی‌کنند.
محافظه‌کاران از فیلم‌های تاریخی لذت می‌برند
شخصیت‌های جست‌وجوگر و تامل‌گرا به تماشای فیلم‌های تاریخی (History) که داستان آن در دوران قدیم و باستان می‌گذرد، علاقه زیادی دارند. این افراد شخصیت‌های خونگرم، درونگرا و آرام دارند و معمولا افراد مناسبی برای مشورت گرفتن هستند چون با نگاهی محافظه‌گرایانه به امور نگاه می‌کنند. کاوشگری و واکاوی مسائل روزمره یکی از ویژگی‌های این افراد است.
شخصیت های خشک و بی‌تفاوت به وحشت پناه می‌برند
مرده‌دلی، گرایش به افسردگی و احساس پوچی در این افراد دیده می‌شود. این افراد از فضای ترسناک و وحشت‌زده فیلم به‌طور ناخودآگاه استفاده کرده و به وسیله آن امیال اضطراب‌آور درونی‌شان را در فیلم ارضا و فرافکنی می‌کنند. دسته‌ای از طرفداران فیلم‌های ترسناک (Horror) هم آدم‌های خشک و سردی هستند.
علاقه مندان به مناظره، تحلیلگر و هدفمند
افراد علاقه‌مند به برنامه‌هایی که موضوع اصلی‌شان مربوط به بحث‌ها و گفت‌وگوهای چندنفره (Talk-Show) است، شخصیت‌های تحلیل‌گری داشته و بیشتر به مطالعه علوم انسانی و جامعه‌شناسی گرایش دارند. اینها به تصمیم‌های کلان و رهبری علاقه‌مندند و راهبردهای وسیعی را در سر می‌پرورانند. این افراد اهل ایجاد ادله و براهین عالی هستند. افرادی که عمیقا به دنیای عملی گرایش دارند و سازش‌پذیرند؛ آدم‌هایی منظم، برنامه‌ریز و هدفمند.
دوستداران شرلوک هولمز؛ کمال‌گرا و مرموز
اشخاصی که در برابر سختی‌ها مقاومند و سختکوشی، اراده، ذوق، اشتیاق و کمال‌گرایی بیشتر و روحیه‌ تنبلی، لوس بودن، کم‌آموزی و واقع‌بینی کمتری دارند به فیلم‌های معمایی (Mystery) که در آن اتفاقات مرموزی رخ می‌دهد و شخصیت اصلی داستان در پی یافتن علت آن است، علاقه و گرایش زیادی دارند. این افراد به مسائل مرموز پوشیده مانند غیب‌گویی، پیشگویی و مسائل فوق طبیعی علاقه‌مند هستند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کمیک و شخصیت های ان را بشناسید