علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کارتر: برای مبارزه با داعش نیاز به یک مرکز محرمانه داشتیم


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا از ساخت یک مرکز فوق محرمانه در ایالت کلرادو خبر داده است که با هدف مبارزه با تروریست های داعش تاسیس شده است.

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا ضمن بازدید از ساختمان این مرکز ساخت چنین ساختمانی با رعایت موارد امنیتی بالا را به منظور سیاست های این کشور در مقابل تهدیدات خارجی و ضد تروریسم اعلام کرد.

وی گفت: با توجه به ضرورت استفاده از فضای خارج از جو برای هدف گرفتن تروریست ها این مرکز تاسیس شده است که مجهز به دستگاه های فوق پیشرفته برای اتصال به ماهواره های خارج از فضا است.

 وی افزود: برای مبارزه با داعش به رویکردهای جدید و همچنین ابزارهای پیشرفته ای نیاز بود که تاسیس این مرکز بیشتر آنها را فراهم کرده است.

به گفته یک منبع آگاه در پنتاگون در این مرکز مقاماتی از دفتر شناسایی ملی و متخصصانی برای کار با ماهوارهای جاسوسی حضور دارند. این مرکز به طور تنگاتنگی در ارتباط با آژانس امنیتی ملی آمریکا (NSA) فعالیت خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
انتقال فایلهای به آیفون بی نیاز از آیتوتز (مرکز اپل قم)