سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



کودک‌ربایی برای جلب توجه زن مورد علاقه


سلامت نیوز: تاجر افغانی که با ربودن پسر ۱۰ ساله‌ای او را با دست و پای بسته در چمدان گذاشته بود، سرانجام لب به اعتراف گشود و مدعی شد که به‌خاطر علاقه‌ای که به یکی از اقوام پسربچه داشته، این نقشه را کشیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، ماجرا از این قرار بود كه شنبه هفته گذشته فردی با كلانتری بی‌سیم تهران تماس گرفت و گفت كه ساعتی قبل یكی از همخانه‌های او به نام خان‌آقا با یك چمدان مشكی‌رنگ به خانه آمده و مدعی شده كه داخل آن توله‌سگ است.او گفت زمانی كه خان‌آقا به دستشویی رفته بود، از روی كنجكاوی در چمدان را باز كرده و ناگهان با پسربچه‌ای روبه‌رو شده كه دست و پا و دهانش بسته شده و صورتش را با نایلون پوشانده بودند.

با اعلام این گزارش، مأموران راهی خانه مورد نظر شدند و خان آقا را دستگیر كردند. به این ترتیب پسربچه كه چیزی نمانده بود به‌خاطر خفگی جانش را از دست بدهد، نجات یافت. از طرفی بررسی‌ها نشان می‌داد كه ساعتی قبل پدر این پسربچه گزارش ناپدید شدن او را به پلیس اعلام كرده بود.

پسربچه پس از آزادی به مأموران گفت: خان‌آقا دوست پدرم بود كه او را در خیابان دیدم. او برایم آبمیوه و كتاب خرید اما پس از اینكه آبمیوه را خوردم از حال رفتم و چیزی به‌خاطر ندارم.همه شواهد حكایت از این داشت كه خان‌آقا، پسربچه را بیهوش كرده و درون چمدان گذاشته اما او منكر بود و می‌خواست آدم‌ربایی را گردن 2همخانه‌اش بیندازد. او اصرار داشت كه آنها پسربچه را ربوده و نیت شوم داشتند اما او به موقع رسیده و او را نجات داده است. حتی برای نجات او 20هزار دلار به آدم‌ربایان پول پرداخته است.

هرچند او خود را بی‌گناه می‌دانست اما قاضی سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران برای او قرار بازداشت موقت صادر كرد. تحقیقات از او ادامه داشت تا اینكه سرانجام وی دیروز لب به اعتراف گشود و حقایق را فاش كرد. این مرد افغانی كه تاجر است و وضع مالی خوبی دارد، به قاضی گفت: من از مدت‌ها قبل عاشق زنی از بستگان پسربچه شده بودم.

این خانواده از هموطنانم هستند و با آنها رفت‌وآمد داشتیم. برای اینكه دل آن زن را به‌دست آورم این نقشه را كـشـیـدم و برای چند ساعت پسربچه را درون چمدان جاسازی كردم تا فردین‌بازی در آورم و به آنها بگویم كه با پرداخت پول، پسرك را از دست آدم‌ربایان نجات دادم اما كنجكاوی همخانه‌هایم كار دستم داد و بدتر اینكه آبرویم نزد این خانواده رفت. به گزارش همشهری این متهم پس از اقرار به جرم خود راهی زندان شد.


ویدیو مرتبط :
زن‌ها زن به دنیا نمی‌آیند بلکه زن می‌شوند