ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نقشه‌هایی که هافبک تراکتورسازی برای پیراهن ژاوی کشیده است!


ورزش 3/ هافبک تراکتورسازی تبریز خاطره خوشی به دلیل هت‌تریکی که پارسال مقابل استقلال انجام داد از تقابل با این تیم دارد.
سامان نریمان‌جهان می‌گوید مربی بزرگ فکرهای بزرگ هم در سر دارد.
از اینکه شاگرد قلعه‌نویی شده‌ام خوشحالم
لازم نیست من راجع به آقای قلعه‌نویی صحبت کنم زیرا او جزو پرافتخارترین و بزرگترین مربی‌های ایران است و نیاز به تعریف من ندارد روند تیم قطعا خیلی بهتر خواهد شد. من خیلی دوست داشتم با ایشان کار نم و چیزهای زیادی یاد بگیریم خیلی خوشحالم که شاگردانشان شده‌ام. امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در تمرینات و زمین بازی داشته باشم و بتوانم به مجموعه کمک کنم.
باید قدردان تونی باشیم
تونی زحمات زیادی برای ما کشید و باید قدردان او باشیم نه تنها برای من بلکه برای سایر بچه‌ها زحمت کشید امیدوارم هرجا هست موفق و سایه‌اش بالا سر خانواده‌اش باشد.
تعداد گل یا پاس گل مهم نیست
تمام تلاش من برای موفقیت تیم است. دوست دارم گل بزنم یا پاس گل بدهم البته اینکه چند تا فرق نمی‌کند درست است پارسال سه گل به استقلال زدم و یک پاس گل هم دادم ولی تعداد آنها مهم نیست. مهم این است خودم و تیمم بهترین عملکرد را داشته باشیم و باید ببینم قسمت چه می‌شود.
مربی بزرگ فکرهای بزرگ دارد
دو بازی تا پایان نیم فصل باقیمانده که امیدوارم در آنها موفق باشیم وقتی مربی بزرگ به یک جا پا می‌گذارد قطعا فکرهای بزرگ هم دارد. ان‎شاءالله به همراه امیرخان بتوانیم در لیگ‌برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.
پیراهن ژاوی را می‌گیرم و به هیچ کس نمی‌دهم!
در مورد هم گروه شدن با السد قطر و احتمالا بازی مقابل ژاوی باید بگویم که اگر او به تبریز بیاید و اگر من نیم فصل دوم در تراکتور باشم قطعا پیراهن ژاوی را به یادگار می‌گیرم و آن را به هیچ کس هم نمی‌‌دهم.
باید دل هوادارانمان را شاد کنیم
از هواداران می‌خواهم برای حمایت تراکتورسازی فردا به استادیوم بیایند تا ما هم در نهایت بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ژاوی بهترین هافبک جهان