علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ستارگان فوتبال و سینمای ایران در مشهد همدم معلولان می شوند


به گزارش خبرنگار مهر، خداداد عزیزی ظهر فوتبالیست نام آشنای ایرانی و ملقب به «غزال تیز پا» ظهر یكشنبه در نشست خبری «مسابقه بزرگ فوتسال بین ستارگان هنر و فوتبال ایران» كه در تالار جلسات موسسه خیریه توانبخشى همدم برگزار شد، اظهار كرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقه معرفى و شناساندن موسسه خیریه همدم به مردم است و هنرمندان و فوتبالیست هایى كه در این بازى حضور دارند نیز بدون دریافت هیچ پولى و تنها به منظور حمایت از این موسسه پا به میدان می گذارند.

وى در ارتباط با ستارگانى كه در این مسابقه شركت مى كنند، افزود: افرادى كه در تیم هنرمندان و ستارگان فوتبال بازى مى كنند شامل علی دایی، کریم باقری، منصوریان، مهدی هاشمی نسب، نیما نکیسا، مهرداد میناوند از خانواده فوتبال و همچنین دوستان ما در سینما از جمله پژمان بازغی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، امین زندگانی، داود هاشمی در تیم هنرمندان حضور خواهند داشت.

این پیشكسوت فوتبال ادامه داد: قبل از برگزارى بازى ستارگان سینما و فوتبال از مجموعه همدم بازدید خواهند كرد كه خانم الهام حمیدى نیز به خاطر علاقه بسیارى كه نسبت به این مجموعه داشتند در این مراسم شركت می کنند.

وى با اشاره به آغاز جشنواره دهه فجر عنوان كرد: بسیارى از هنرمندانى كه علاقه داشتند در این مسابقه و بازدید از موسسه همدم حضور داشته باشند به علت پروژه هاى فیلمبردارى موفق به حضور نشدند.

عزیزی در خصوص نبود حضور فردوسی پور، مهدوی کیا، کریمی و عابدزاده در این بازی و به نفع خیریه عنوان کرد: عادل فردوسى پور به علت ضبط یك برنامه در روزهاى ۱۶ و ۱۷ دى ماه عذرخواهى كرده است و مهدى مهدوی کیا نیز خارج از ایران و در آلمان بسر می برد و  عابدزاده نیز در آمریکا است.

وی ادامه داد: لذا هیچ كدام از این افراد نتوانستند در این برنامه شركت كنند.

علی کریمی به میدان نمی آید

وى با بیان اینكه بنده رابطه بسیار نزدیكى با على كریمى دارم، خاطر نشان كرد: متاسفانه اختلافات على كریمى و على دایى مانع حضور كریمى شد و از على دایى به عنوان پیشكسوت و شناسنامه فوتبال ایران در این مراسم دعوت كردیم.

وى با اشاره مدیریت تیم فوتبال منتخبان مشهد توسط غیاثى پیشكسوت فوتبال خراسان بیان كرد: در مقابل تیم هنرمندان و ستارگان فوتبال تیمی از منتخبان مشهد كه از بازیکنان سابق مشهدی، ابومسلم و پیام از جمله شاملی، نخودیان و شفیعی تشكیل شدند را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: برای مربیگرى این تیم نیز با مرتضی شفیعی صحبت كردیم و برای تیم ستارگان هم به رسم گذشته بین مناجاتی و محرمی یکی انتخاب خواهند شد‌.

این بازیكن پیشكسوت فوتبال با تاكید بر شفافیت برگزارى این مسابقه ابراز كرد: اگر کوچکترین بحثی در این خصوص وجود داشت مطمئن باشید بنده در این مراسم شركت نمى كردم.

عزیزى در پاسخ به این سوال كه آیا لوازمى براى نمایشگاه آفریقا تا برزیل به نمایش خواهد گذاشت، اظهار داشت: در گذشته فدراسیون فوتبال براى نمایشگاه از من درخواست لباس یا كفشى كرد كه در بازى استرالیا در ملبورن استفاده كردم  به آنها تقدیم کنم  اما من آنها را به همراه نداشتم لذا  آنها خواستند یك كفش دیگرى بدهم كه گفتم سر مردم را كه نمى شود كلاه گذاشت.

وى با بیان اینكه در حال حاضر دو توپ طلایم در موزه حرم مطهر و موزه جماران است، اضافه كرد: از تمام دوران فعالیت حرفه اى من در فوتبال یك كاپ باقى مانده كه مربوط به بهترین بازیكن ماه نوامبر سال ۱۹۹۷ آسیا است كه اگر بخواهند همان را در اختیار دوستان می گذارم.

شبکه خراسان رضوی همکاری نمی کند

عزیزی در خصوص پخش مستقیم بازى بزرگ فوتسال ستارگان هنر و فوتبال ایران در روز پنجشنبه هفته جارى گفت: متاسفانه شبكه خراسان و شبكه سه در این خصوص همكارى نكردند و تنها شبکه ورزش همکاری خیلی خوبی داشت كه به احتمال زیاد بازی از این شبکه پخش خواهد شد.

 

 


ویدیو مرتبط :
آمادگی تیم معلولان فوتبال ایران