سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گیر وی آر سامسونگ از امروز در ایالات متحده در دسترس عموم قرار گرفت


Samsungs-new-Gear-VR

هدست گیر وی آر که سامسونگ با همکاری آکیولس آن را طراحی و تولید کرده بود در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی رونمایی شد و پس از مدتی اکنون نسخه مصرفی آن با وزن کمتر و راحتی بیشتر در ایالت متحده آمریکا برای عموم در دسترس قرارگرفته است.

با گیر وی آر شما می‌توانید به محتوا‌هایی نظیر بازی‌ها و ویدئو‌ها دست پیدا کنید و با تماشای ۳۶۰ درجه تصاویر از دیدن با زاویه‌ای وسیع‌تر لذت ببیرید. لازم به ذکر است که این هدست که فقط با پرچمداران اخیر سامسونگ سازگار است، برای نشان دادن تصاویر علاوه بر سنسور‌هایی که برای دنبال کردن سر در آن تعبیه شده است از توان پردازشی تلفن شما نیز ‌‌نهایت بهره را خواهد برد پس لازم است برای دیدن فیلم دلخواه‌تان یا انجام بازی‌ها نزدیک پریز برق باشید و یا حتما تلفن همراه‌تان را به طور کامل شارژ کرده باشید تا ناگهان تلفنتان اعلان اتمام باتری ندهد، زیرا آن وقت در حالی که هدست روی چشمان شما هست باید دنبال شارژر بگردید!

این نسخه از گیر وی آر که اولین هدست واقعیت مجازی سامسونگ برای مصرف کنندگان است، قیمتی برابر با ۹۹. ۹۹ دلار دارد که شما می‌توانید آن را از Best Buy آمازون خریداری کنید و یا به طور مستقیم به خود سامسونگ سفارش خرید بدهید که در این صورت محصول شما مشمول ارسال رایگان خواهد شد. البته اگر نظر ما را جویا شوید باید بگوییم هدست‌های واقعیت مجازی هنوز در ابتدا راه هستند و تا رسیدن آن‌ها به بلوغ کامل زمان زیادی لازم است درست همانند ساعت‌های هوشمند، این تکنولوژی هم به تازگی وارد بازار مصرف شده است و باید در نظر داشت که شرکت‌های مختلفی اکنون در حال ساخت نمونه‌هایی مشابه یا حتی بهتر از این محصول هستند.

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
سامسونگ گیر وی آر می خواهد واقعیت مجازی را عمومی کند