سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ تأمین‌کننده اصلی نمایشگرهای نسل جدید آیفون در سال 2018


سامسونگ تأمین‌کننده اصلی نمایشگرهای نسل جدید آیفون در سال 2018خبرآنلاین/ قرار است نسل جدید نمایشگرهای OLED روی آیفون‌های نسل بعدی را سامسونگ برای اپل بسازد.

سوئیچ از سایز سازندگان به سامسونگ در سال 2018 رخ خواهد داد. هرچند قبلاً از کمپانی ژاپنی Japan Display نام‌برده شده بود اما ظاهراً توافق برای ادامه کار انجام‌نشده است.

منابع رسمی دراین‌باره صحبت نکرده‌اند اما منابع آگاه و نزدیک به دو کمپانی می‌گویند توافق بین اپل و سامسونگ به‌صورت قرارداد بسته‌شده اما اعلام‌نشده است.

در حال حاضر سامسونگ بین 6.6 تا 7.4 میلیارد دلار روی تجارت اسکرین و نمایشگر سرمایه‌گذاری کرده است و امسال باید ماهانه بین 30 الی 45 هزار نمایشگر تولید کند و با سرمایه‌گذاری اضافی 4.17 میلیارد دلار در سال 2017 باید 45 هزار نمایشگر جدید به‌صورت ماهانه تولید کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
معرفی اولین نسل آیفون توسط استیو جابز در سال 2007