سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف مرگبار زانتیا و پژو در هرمزگان هفت کشته بر جا گذاشت


سرهنگ علی مجیدزاده ساعتی پیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در تشریح این تصادف اظهار داشت: ساعت 19 و 30 دقیقه امروز یک دستگاه زانتیا و پژو 405 از میناب به سمت جاسک در حال حرکت بوده و از طرفی یک دستگاه زانتیا از سمت جاسک به سمت میناب در حال حرکت بوده است.
وی افزود: زانتیایی که از سمت میناب به جاسک در حرکت بوده با 405 برخورد می کند که در این تصادف دو نفر سرنشین زانتیا در دم فوت و سرنشین 405 نیز مجروح شده است.
سرهنگ مجیدزاده تصریح کرد: خودرو زانتیایی که از سمت جاسک به میناب در حرکت بوده نیز به این خودروهای تصادفی برخورد می کند و پنج سرنشین آن جان خود را از دست دادند.
فرمانده پلیس راه هرمزگان در خصوص علت وقوع این تصادف گفت: کارشناسان این فرماندهی به محل حادثه اعزام و علت آن در دست بررسی است.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری و جاسک نیز در 300کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده که بخش زیادی از جاده میناب به جاسک بدون بزرگ راه است و خودرو دریک جاده دو طرفه تردد می کنند.
7198/ 6048/1547

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت