ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس چند ساعت قبل از بازی بزرگ


آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس چند ساعت قبل از بازی بزرگکاپ/ پرسپولیس و نفت تهران امروز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 18 مقابل هم قرار می گیرند.
هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز برگزار می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می گیرند.
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از صرف صبحانه، از ساعت 10:45 دقیقه عرق گیری کردند.
برانکو ایوانکوویچ در لابی هتل با تیم آنالیز صحبت ها و مشورتهای لازم را انجام داد و سپس به بازیکنان تیمش که کارت زرد داشتند؛ گوشزدهای لازم را انجام داد.
محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هماهنگی های لازم را در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی انجام داد. او از راننده اتوبوس خواست سر ساعت مقرر در هتل حاضر باشد.
تدارکات ایم فوتبال پرسپولیس طبق قرار، یک ساعت زودتر در ورزشگاه آزادی حاضر می شوند و وسایل و لباس های بازیکنان را آماده می کنند.
بازیکنان از ساعت 13 برای صرف ناهار آماده شدند و نفراتی از جمله امید عالیشاه، علی علیپور، محمد انصاری، مهدی طارمی، احمد نورالهی و مصطفی قنبرپور هم برای اقامه نماز به سمت نمازخانه هتل رفتند.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
‫آخرین اخبار از اردوی تیم ملی پیش از دیدار با قطر‬‎