سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رندرهای لو رفته از تلفن هوشمند Meizu Pro 6 نمایشگری با دو لبه خمیده را برای آن نشان می دهند


رندرهای لو رفته از تلفن هوشمند Meizu Pro 6 نمایشگری با دو لبه خمیده را برای آن نشان می دهند

میزو از جمله کمپانی های تازه وارد بسیار موفق در زمینه تولید موبایل محسوب می گردد که بسیار سریع توانست نامش را بر سر زبان ها بیندازد و محصولاتش با استقبال خوبی مواجه شدند. این شرکت در سال گذشته دو تلفن هوشمند بسیار قدرتمند و عالی به نام های MX5 و M2 Note معرفی نمود که به واسطه امکانات عالی شان توجه شمار زیادی از کاربران را به خود جلب نمودند.

از طرفی تلفن هوشمند Pro 5 که سال قبل وارد بازار شد نیز به خاطر شباهت بالایش به آیفون 6 پلاس و البته بهره مندی از بسیاری قابلیت ها و امکانات در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 6 از دیگر محصول قابل توجه ارائه شده توسط میزو به شمار می رود.

فارغ از مدل های مذکور، چندی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه تلفن هوشمند جدیدی موسوم به PRO 6 از طرف این کمپانی در وب منتشر گشت که گویا قرار است تا اردیبهشت سال آینده رونمائی شود. این موبایل با نام Meizu MX6 در پایگاه داده آنتوتو یاد شده و بر اساس آن، با چیپست 64 بیتی و 10 هسته ای Helio X20 مدیا تک با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی همراه است.

از دیگر مشخصه های این اسمارت فون نیز می توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 اشاره کرد. بر اساس اسکرین شات های لو رفته از داخل کمپانی، موبایل Meizu MX6 با فناوری Force Touch نیز همراه خواهد بود و به همین خاطر خود را یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبای چینی اش قرار می دهد.

همچنین بد نیست اشاره کنیم چندی پیش در فروم های Meizu تعدادی تصویر منتشر و از آنها به عنوان یک موبایل مفهومی یاد شده و حالا برخی اعتقاد دارند که این عکس ها نشان دهنده ی طراحی نهایی اسمارت فون مود بحث هستند.

بر اساس این تصاویر، MX6 یا Pro 6 صفحه نمایشی با دولبه ی خمیده داشته و بسیار شبیه گلکسی اس 7 اج سامسونگ و Vivo Xplay 5 است.

برای آگاهی از درست یا غلط بودن این شایعات و تصاویر باید تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم زیرا کمپانی سازنده تاکنون واکنشی به هیچ کدام از این شایعات نشان نداده و آنها را رد یا تائید ننموده است.

Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders (1)-w600

Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders (2)-w600

Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders (3)-w600

منبع: phonearena

برچسب‌ها:MeizuMeizu MX 6MX 6PRO 6اسمارت فون میزومیزو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با لبه های خمیده برای تلفن Priv