سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ مصدومیت 6 سرنشین پراید و آردی در محور صحنه به بیستون کرمانشاه


حوادث/ مصدومیت 6 سرنشین پراید و آردی در محور صحنه به بیستون کرمانشاهمیزان/ رئیس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از وقوع تصادف در محور مواصلاتی صحنه به بیستون در استان کرمانشاه و مصدومیت 6 نفر خبر داد.
صائب مدرسی رئیس فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از وقوع تصادف در محور مواصلاتی صحنه به بیستون در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این سانحه بعد از ظهر امروز رخ داده است.
رئیس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تصادف مذکور بین دو دستگاه خودروی آردی و پراید رخ داده، از مصدومیت 6 نفر در این تصادف خبر داد.
مدرسی از انتقال پنج تن از مجروحان حادثه با اورژانس 115 فوریت‌های پزشکی خبر داد و افزود: مصدومان برای سپری کردن روند مداوا به بیمارستان معاون شهرستان صحنه منتقل شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک در محور کرمانشاه بیستون