علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ضرورت گسترش مناسبات دفاعی با حفظ اقتدار نظام


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مربوط به برجام و اقتصاد مقاومتی، فرصتها و ظرفیتها، با تشریح نتایج و دستاوردهای برجام گفت: شرایط فعلی برجام، موقعیت ویژه ای را با نظر داشت سیاستهای بدخواهان در آمریکا و متحدین آنها در منطقه بوجود آورده است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چالشهای مختلف در عرصه جهانی و منطقه ای افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با شرایطی رو به رو است که قدرتهای فزون  طلب با رویکرد سلطه جویی و بی نظمی و جنگل گونه در صدد اعمال تبعیض و بی عدالتی نسبت به کشورها و ملتهای آزاد و مستقل می باشند.

وی ادامه داد: ما می بایست با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مولفه های رشد قدرت خود بتوانیم در شرایط منطقی و متوازن، مناسبات دفاعی را با کشورهای مختلف گسترش  دهیم.

سردار دهقان گفت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره الگوهای سنجیده بر اساس مدل همکاری مبتنی بر تعامل سازنده و شفاف و صادقانه را با کشورهای مختلف در دستور کار خود قرار داده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ضرورت هم آهنگی و هم افزایی بین وزارت دفاع و وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: ما امیدواریم در چهارچوب شناخت چالش های پیچیده و چاره اندیشی نسبت به معضلات چند لایه، با تشریک مساعی و رایزنیهای تنگاتنگ بین دو وزارتخانه، بتوانیم همکاریهای وزارت دفاع را  همطراز با دیگر مناسبات جمهوری اسلامی ایران با تمامی کشورهای مختلف در اروپا، آفریقا، آسیا و آسیای میانه در پرتو شرایط پسا برجام ارتقاء بخشیم.


ویدیو مرتبط :
ضرورت نظام شناسی، راه حل مبارزه با نظام سلطه و آمریكا