سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت Zotac از کامپیوتر جیبی کوچک خود با پردازنده z5-Z8300 اینتل رونمایی کرد


Zotac-PC-Stick

امسال در نمایشگاه CES کامپیوترهای کوچک یا همان مینی پی‌سی‌های پرشماری معرفی شدند و اکنون Zotac نیز اقدام به معرفی محصول جدید خود کرد که کوچکترین مینی پی‌سی تولید شده توسط این شرکت است و می‌توان آن را در جیب گذاشت و راحت جابجا کرد. در ادامه با ما باشید تا نگاهی به این محصول کوچک بیندازیم.

پردازنده‌ی اتم اینتل z5-Z8300 از سری Cherry Trail به این مدل از مینی پی‌سی Zotac توان می‌بخشد و در کنار آن نیز دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای سیستم‌عامل و نگهداری فایل‌ها تعبیه شده است تا کاربر بتواند یک کامپیوتر را همواره همراه خود داشته باشد.

از عمده مشخصات این محصول جدید می‌توان به قابلیت اتصال وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 4 و یک پورت شبکه‌ی 100 مگابیتی اشاره کرد و در بخش درگاه‌های خروجی نام یک درگاه میکرو USB دیده می‌شود که برای یک کامپیوتر کوچک مناسب است.

Zotac-PC-Stick-1

علاوه بر پورت ذکر شده در بالا، یک پورت USB 2 نیز در کنار دستگاه دیده می‌شود که کاربر می‌تواند از آن برای اتصال دستگاه‌های متفرقه استفاده کند و یک اسلات افزایش حافظه نیز تعبیه شده تا بتواند به راحتی حافظه‌های جانبی را از طریق این کامپیوتر کوچک فراخوانی کند. به لطف بهره‌گیری از کانکتور، کاربر می‌تواند این گجت کوچک را به راحتی به تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ متصل کند.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه‌ی این مصحول به بازار منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که بزودی و در نمایشگاه این اطلاعات نیز از سوی Zotac در مورد مینی‌ پی‌سی جدیدش منتشر گردد.

به نظر شما دلیل عدم اقبال عمومی نسبت به تهیه‌ی این کامپیوترهای کوچک چه بوده است؟

geeky-gadgets

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

پویا رحمانیتوسط پویا رحمانی

متولد 68 ساکن تهران، مشغول توسعه ی نرم افزارم و عاشق دنیای خودرو، فوتبال و تکنولوژی.در سمت سردبیر در کنار دوستان خوبم در تیم ترنجی هستمآدرس ایمیل :[email protected]آدرس تلگرام :https://telegram.me/pooyarahmaniwork

مشاهده همه مطالب پویا رحمانی


ویدیو مرتبط :
کارایی پردازنده های مختلف اینتل در بازی ها