سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش مشاور فرهنگی رئیس جمهور به تحریم نمایشگاه مطبوعات از سوی برخی رسانه‌ها


واکنش مشاور فرهنگی رئیس جمهور به تحریم نمایشگاه مطبوعات از سوی برخی رسانه‌ها

تسنیم/ مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت:‌ واقعا حیف شد که برخی رسانه‌ها در این نمایشگاه حضور نداشتند. خیلی دوست داشتیم خبرگزاری تسنیم و یا سایر رسانه‌ها هم حضور داشته باشند.

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درباره برگزاری بیست‌و‌یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و عدم حضور برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در این دور از نمایشگاه، گفت: واقعا حیف شد که برخی رسانه‌ها در این نمایشگاه حضور نداشتند. خیلی دوست داشتیم خبرگزاری تسنیم و یا سایر رسانه‌ها هم در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دولت و یا وزارت ارشاد حتی حاضر به شنیدن دلایل عدم حضور رسانه‌ها در این دور از نمایشگاه نشده است؟ گفت: ما همیشه صدای منتقدان را می‌شنویم و حاضر هستیم گفت‌و‌گو کنیم.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون چنین درخواستی از سوی شما رخ نداده؟ تصریح کرد: آنها می‌آمدند و ما هم صحبت می‌کردیم.

آشنا در پاسخ به این سوال که یعنی شما این انتظار را داشتید که رسانه‌هایی که حضور نداشتند از شما درخواست ملاقات کنند و دلایل عدم حضورشان را به شما توضیح دهند؟ اظهار داشت: تقاضایی نبوده، اگر صحبتی داشند ما حاضر بودیم، بشنویم.

وی درباره برخی خبرهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه شخص رئیس‌جمهور و حضرتعالی(مشاور فرهنگی روحانی) از وزارت ارشاد خواستار محدودیت حضور رسانه‌های منتقد در نمایشگاه بوده‌اید؟ گفت:‌ خیر، چنین چیزی صحت ندارد. این یک دروغ است و نباید برای پیشبرد اهداف از دروغ استفاده کنیم.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بازتاب و حاشیه سخنان رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات