ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هر بازیکنی را می‌خواهیم می‌گویند مهدی ترابی را بدهید!


هر بازیکنی را می‌خواهیم می‌گویند مهدی ترابی را بدهید!کاپ/ سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: دست روی بازیکن هرتیمی می گذاریم در قبال آن مهدی ترابی را از ما می خواهند.
اصغر حاجیلو درباره وضعیت رضا نوروزی اظهارداشت: نوروزی در حال حاضر با ما تمرین می کند و همچنان در حال مذاکره با باشگاه است.هر زمان وضعیتش مشخص شود تصمیم گیری نهایی را انجام می دهیم.
وی درباره جذب بازیکن تاکید کرد: ما هم تصمیم داریم بازیکنانی را به خدمت بگیریم اما دست روی هر بازیکنی می گذاریم می گویند مهدی ترابی را بدهید تا ما هم این بازیکن را به شما بدهیم. متاسفانه برخی دنبال بازی برد-برد نیستند وبرد-باخت می خواهند.درست است مهدی بسیار بازیکن خوبی است اما باشگاه سایپا خدا را شکر مشکل مالی ندارد که مهدی را به خاطر دریافت پول رضایتنامه به تیمی بدهد. مدیران باشگاه در پی این هستند تا در سال های آتی مهدی را به یک باشگاه خوب خارجی ترنسفر کنند،او برای بازی در فوتبال ایران حیف است.
حاجیلو افزود:در حال حاضر تمام هدف باشگاه سایپا این است تا این فصل بتوانیم سهمیه بگیریم و متناسب با همین هدف در حال یارگیری هستیم اما مهدی ترابی را هم به هیچ باشگاهی نمی دهیم.

ما را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید telegram.me/canalevarzeh

منبع: کاپ کاپ


ویدیو مرتبط :
اولین گل مهدی ترابی