سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اذعان وزارت آموزش و پرورش به اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی معلمان


جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: دو طرح رتبه‌بندی معلمان و تشکیل سازمان نوآوری، تجاری‌سازی و حمایت از فناوری‌های راهبرد در دستور امروز کمیسیون بود که صرفاً اولی به بحث گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه نماینده وزارت آموزش و پرورش به‌رغم ادعای قبلی دولت مبنی بر اجرا شدن طرح رتبه‌بندی معلمان اقرار کرد که عملاً طرح اجرایی نشده است،‌ خاطرنشان کرد: کلیات طرح رتبه‌بندی معلمان در جلسه امروز کمیسیون تصویب شد و تصویب جزییات آن به فردا موکول شد.

کوچکی‌نژاد زمان برگزاری جلسه بعدی کمیسیون آموزش و تحقیقات را ساعت هفت صبح فردا اعلام کرد و گفت: هیأتی مرکب از نمایندگان طراح و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز اعضای کمیسیون آموزش را در بررسی جزییات طرح رتبه‌بندی معلمان یاری می‌دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
طرح رتبه بندی معلمان