فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مرکز تحقیقات بالینی در بیمارستان دانشگاه آزاد شاهرود دایر می شود


به گزارش ایرنا، دکتر سید حسین بدیعی روز یک شنبه در جمع پزشکان وکارکنان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزود : این مرکز می تواند با استفاده از ظرفیت های بالای پزشکی و پیراپزشکی که در شهرستان شاهرود و به خصوص در دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه موجود است کمک شایانی به تحقیقات پزشکی در زمینه های مختلف نماید.
وی با بیان اینکه رایزنی های خوبی با پزشکان متخصص شهرستان شاهرود انجام شده است افزود : آماده ایم تا در جهت بهبود و افزایش کیفیت کار بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با این پزشکان قرارداد منعقد شود تا مردم شاهرود هم از مزایای آن بهره مند شوند.
بدیعی با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها را به جستجوی روشهای نوین و کارآمد آموزش مهارتهای بالینی ترغیب نمود تا از این طریق بهره وری آموزشی افزایش یابد ، تصریح کرد : نتیجه پاسخ به این ضرورت ایجاد مراکزی است که آموزش مهارتهای بالینی عمومی را چه به صورت مهارتهای رفتاری و یا مهارتهای ابزاری در دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی عهده دار باشند .
وی بر افزایش کیفیت خدمات بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تاکید کرد و بیان داشت : زمینه های مساعدی برای ارتقای سطح کیفی بیش از پیش این بیمارستان وجود دارد که با برنامه هایی اتخاذ شده ثمره آن در آینده ای نزدیک دیده خواهد شد .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود رشته های پزشکی را پر اهمیت خواند و گفت : در زمینه آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی باید از تمامی امکانات موجود به بهترین نحو استفاده کرد تا فارغ التحصیلانی که از این رشته ها به جامعه می روند بتوانند با دست پر به مردم خدمت نمایند .
دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دارای یک بیمارستان یکصد تختخوابی و دانشکده پزشکی می باشد که در رشته هایی چون پزشکی ، بیو شیمی بالینی ، پرستاری ، هوشبری و علوم آزمایشگاهی دانشجو می پذیرد .
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تحقیقات در مرکز بیو انرژی دانشگاه تربیت مدرس