سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ریش بلند و شلوار گشاد، شرط ورود به اتوبوس مرگ


ریش بلند و شلوار گشاد، شرط ورود به اتوبوس مرگالعالم/ ویدیوی منتشرشده از اتوبوسی که از بیروت آماده حرکت به سوی رقه (پایتخت گروه تروریستی داعش در سوریه) می شود، حال و هوای مسافران و شروط عجیب برای سوار شدن به این اتوبوس را نشان می دهد.

این ویدیو که سایت سی.ان.ان عربی آن را منتشر کرده، در پایانه اتوبوس های بین شهری بیروت ضبط شده و نُه نفر را نشان می دهد که برای کارهای مهم وضروری، ناگزیر از رفتن به مرکز "خلافت" داعش در سوریه هستند.
بر اساس آنچه در این فیلم نشان داده شده، زنی که قصد رفتن به رقه را دارد باید لباس مورد نظر داعش را به تن کند و مردان هم ریش خود را بلند کرده باشند و از پوشیدن شلوار تنگ خودداری کنند.
نام این اتوبوس، "کاروان مرگ" است که هر از چند گاهی به سوی رقه حرکت می کند و این بار فقط نه مسافر دارد؛ مسافرانی که از سر ناچاری و اضطرار، باید رنج سفر 24 ساعته در یکی از خطرناک‌ترین و ناامن ترین مسیرهای جهان را به جان بخرند.

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
شلوار های فشن گشاد دخترانه