علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



خدمات رسانی ۴۰۰ نیروی اورژانس البرز به مسافران نوروزی


مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای اورژانس استان البرز امر خدمات رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

بابایی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل اورژانس برای حضور سریع در محل حادثه گفت: تیم های فوریت های پزشکی از طریق زمین و هوا خود را در کمترین زمان ممکن در محل حادثه می رسانند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به افزوده شدن یک دستگاه اتوبوس اورژانس به ناوگان امدادی البرز گفت: هم اکنون ۵۴ آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس اورژانس و ۴ دستگاه موتورلانس در بخش های مختلف البرز به ویژه در جاده های پر تردد مواصلاتی مستقر هستند.

وی در پایان افزود: امسال امداد هوایی از طریق یک فروند بالگرد اورژانس در حوادث خاص به بیماران و حادثه دیدگان انجام می شود.


ویدیو مرتبط :
برنامه های ستاد نوروزی برای مسافران نوروزی در اصفهان