ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انریکه: هواداران به خیابان بریزند و مدرن شادی کنند/ برای جشن کمی پیر شده‌ام


به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، برتری 3 بر صفر منجر به بیست و چهارمین قهرمانی تیمش در لالیگا مقابل گرانادای میزبان را نتیجه استحقاق بالای تیمش  در پایان یکی از دشوارترین فصول لیگ داخلی اسپانیا دانست.

 او درباره بازی و فصل تیمش گفت: نمی‌توانید پس از قهرمانی در لیگ داخلی ادعا کنید فصل بدی را پشت سر گذاشته‌اید زیرا برای بردن رقابتی مستمر مانند لیگ باید استمرار فراوانی داشته باشید.قهرمانی در لیگ نشان‌دهنده سطح بالای تیم شماست. اگر فکر می‌کنید فصل بدی داشته‌اید، باید لیگ را فراموش کنید! حالا وقت لذت بردن از قهرمانی است.رقایت دشواری پیش رو داشتیم و حسابی اذیت شدیم.

انریکه از هواداران چنین خواهشی کرد: از طرفداران تیم می‌خواهم به شیوه خودشان در خیابان جشن بگیرند اما به شکلی کاملا مدرن.ما استحقاق قهرمانی را داشتیم چون از لحظات دشوار فصل سربلند بیرون آمدیم.

 او درباره شایعات موجود درباره چمن خراب ورزشگاه گرانادا گفت: در این کشور شایعه همیشه نقش پررنگی داشته است.فقط در یکی از بازی‌هایی که شکست خوردیم، زمین خشک بود و در سایر اوقات شکل طبیعی داشت.گل دوم ما به خاطر خشکی زمین حاصل شد.به همین دلیل دنی آلوس به خوبی توانست توپ را کنترل کند.در 46 سالگی اندکی پیر شده‌ام اما بازیکنان جوان من آمادگی یک جشن بزرگ را دارند! 

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
جشن و شادی هواداران بارسلونا در خیابان های شهر