با داشتن عروسی زیبا به دیگر عروسان نگاه نکنید


به گزارش مشرق، تمجید اخیر کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ از گونسالو ایگواین و اعتراف وی مبنی بر اینکه باواریایی‌ها به جذب این مهاجم آرژانتنیی تمایل دارند به مذاق مدیربرنامه‌های روبرت لواندوفسکی خوش نیامده و با واکنشی جالب از سوی وی همراه بوده است.

در چند هفته اخیر و به خصوص پس از اعلام خبر محرومیت یک ساله رئال مادرید از خرید بازیکن تا پایان ماه ژانویه سال 2016، شایعات گسترده‌ای درباره تلاش و تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب لواندوفسکی و نیز برنامه بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی این مهاجم لهستانی توسط گونسالو ایگواین به گوش رسیده است.

اظهارات اخیر رومنیگه که در آن گفت ایگواین و سبک بازی او را دوست دارد، مزید برعلت شده تا بر شدت شایعات در مورد آینده آقای گل سری A (با 18 گل) افزود شود، ضمن اینکه به مایل بارتل، مدیربرنامه‌های لواندوفسکی نیز برخورده است.

مدیربرنامه‌های مهاجم لهستانی باواریایی‌ها که در این فصل در 26 بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها برای بایرن مونیخ 23 گل زده است، معتقد است بایرن با داشتن بازیکنی در حد و اندازه لواندوفسکی نباید به دنبال مهاجمان دیگر تیم‌ها باشد. او به نشریه بیلد آلمان گفت: آنهایی که خودشان عروسی زیبا دارند نباید به دیگر عروسان زیبا نگاه کنند.

با محرومیتی که فیفا برای باشگاه‌های رئال و اتلتیکومادرید در نظر گرفته است، تنها راهی که کهکشانی‌ها می‌توانند لواندوفسکی را جذب کنند، این است که تا پایان ماه ژانویه سال جاری و قبل از بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی، بایرن مونیخ را برای فروش بازیکن لهستانی‌اش متقاعد کنند که اتفاقی بسیار بعیدی به نظر می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
نماینده بروجرد؛آقای روحانی ، عروسی برگزار نکنید؟!