فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«بهارک صالح‌نیا» یک سکانس در «پشت بام تهران» بازی کرده بود/ نقش را حذف می‌کنیم


«زینب تقوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: خانم صالح‌نیا نقش بسیار فرعی در سریال «پشت بام تهران» داشت تا حتی که اسمش هم در تیتراژ نیامده بود.

وی ادامه داد: ما در این سریال از بازیگران بسیاری استفاده کرده‌ایم. در یک روز شلوغ ایشان هم آمده بود و در کنار هنرورهای دیگر یک سکانس برای ما بازی کرد. واقعیت این است که ما اصلا نمی‌دانستیم او کیست و اسمش هم به خاطر نداشتیم. بعدا از طریق خودش متوجه شدیم این همان بازیگری است که برای ما یک سکانس بازی کرده است.

تقوایی تصریح کرد: حضور او در سریال پشت بام تهران خیلی پررنگ نیست و ما به راحتی و بدون آسیب زدن به داستان و خط اصلی قصه می‌توانیم آن سکانس را از کار حذف کنیم.

به گزارش فارس، صالح نیا از جمله افرادی است که با انتشار عکس‌های بی حجاب خود، پیوستن به شبکه تلویزیونی جم را اعلام کرده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/C1PYLW


ویدیو مرتبط :
ابی در یکی از پشت بام های شهر تهران!