سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احمد توکلی: بابک زنجانی اول از دست هاشمی رفسنجانی مدال گرفت/ فتنه 88 پدر کشور را درآورد


احمد توکلی: بابک زنجانی اول از دست هاشمی رفسنجانی مدال گرفت/ فتنه 88 پدر کشور را درآورد

فارس/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بابک زنجانی قبل از همه از دست هاشمی رفسنجانی مدال گرفت.

احمد توکلی عصر امروز در نشستی با موضوع «راز اختلاس» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: فساد با ذات خلقت ناسازگار است و مانع اصلاح جامعه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: فساد موجب اختلال در رشد اقتصادی هر کشوری می‌شود و در هر دستگاهی اعم از قوه قضائیه، مجلس، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها ممکن است رسوخ کند.

توکلی در ادامه اظهارات خود در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاهی، بیان کرد: اینکه عده‌ای به نام منطقه آزاد اقتصادی با استفاده از رانت اطلاعاتی زمین‌های مردم را به قیمت ارزان خریده و درصدد رقابت با زمین‌های منابع طبیعی دولت برای فروش به ده‌ها برابر قیمت باشند فساد است که موجبات واردات بی‌حد و حصر و بیکاری را فراهم می‌کند.

وی در تکمیل این گفته خود عنوان کرد: وقتی فساد بر این کار حاکم می‌شود به جای اینکه مناطق آزاد به محلی برای صادرات تبدیل شوند به مکانی برای واردات مبدل می‌شوند و به جای اینکه در آن تولید برای صادرات صورت گیرد موجب بیکاری جوان ایرانی و اشتغال جوان چینی با واردات می‌شود، چراکه اساساً این منطقه آزاد بر پایه فساد بنا گذاشته شده است و روند صحیح خود را طی نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سئوالات مختلف دانشجویان از طیف‌های مختلف در پاسخ به انتقادی که توکلی در اوایل انقلاب بدون هرگونه تحصیلات و تجربه‌ای در دستگاه قضایی حکم صادر می‌کرده است، افزود: به این کار افتخار می‌کنم که به عنوان دادیار در ابتدای انقلاب حکم علیه عموی خود صادر کردم و او با حکم من بازداشت شد و افتخاری برای ما محسوب می‌شود که انقلاب به ما اعتماد کرد.

توکلی در پاسخ به این سؤال که چرا با اینکه به احمدی‌نژاد اعتقادی نداشتید، اما بین او و موسوی، احمدی‌نژاد را انتخاب کردید، افزود: هر دوی این‌ها را خوب می‌شناختم و در دانشگاه امام صادق(ع) هم گفتم که هر دو مثل هم هستند و فقط حرف خودشان را قبول دارند، اما آنچه که مهم بود اینکه هواداران احمدی‌نژاد و موسوی در یک موضوع برای من متفاوت بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس تبیین کرد: می‌دانستم که هواداران احمدی‌نژاد اگر رهبری حکمی بدهد جلوی حکم رهبری نمی‌ایستند، اما کسانی اطراف آقای موسوی بودند که ممکن بود علیه حکم رهبری ایستادگی کنند.

وی در توضیح این نکته گفت: وقتی آقا چند روز بعد از انتخابات 88 موسوی را فراخواندند و از وی خواستند که ادامه ندهد اما دیدیم که هواداران و دوستان وی اجازه ندادند و آن فتنه را برپا کردند که پدر کشور را درآورد.

این نماینده مجلس متذکر شد: اما وقتی احمدی‌نژاد 11 روز خانه‌نشین شد دیدیم که هواداران وی هیچ حمایتی از وی نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ولایت‌فقیه را رکن رکین انقلاب دانست و گفت: اگر ولایت‌فقیه نبود، داعش مملکت را می‌خورد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان اصلاح‌طلب که توکلی و سایر اصولگرایان را رفاه‌طلب معرفی کرده بود، اظهار کرد: شما اصلاح‌طلبان نشان داده‌اید که رفاه‌طلب‌تر از اصولگرایان هستید و اصولاً اصلاح‌طلبانی مانند کارگزاران ما را دیوانه معرفی می‌کنند که چرا با پول مردم تفریح نمی‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که چرا اصولگرایان در قبال همه کارهای نادرست احمدی‌نژاد سکوت کردند، بیان کرد: اتفاقاً ما اصولگراها علیه احمدی‌نژاد در مجلس موضع‌گیری می‌کردیم و نمایندگان اصلاح‌طلب هیچ موضعی نداشتند و به هر دلیل ساکت بودند.

توکلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اصولگرایان به دنبال تضییع رأی اصلاح‌طلبان هستند، تصریح کرد: اگر کسی به فکر جر زدن رأی مردم بود بهترین موقع انتخابات 92 بود که روحانی با اکثریت چند صدم درصدی رئیس‌جمهور شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، یکی از بهترین لحظات زندگی خود را در هنگام تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری خرداد 76 دانست که پروژه رئیس‌جمهور کردن مادالعمر هاشمی رفسنجانی شکست خورد.

توکلی تبیین کرد: این مهاجرانی و عبدالله نوری بودند که پروژه مادم‌العمر کردن ریاست جمهوری هاشمی را پیش کشیده بودند.

وی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را وفادار به رأی مردم دانست و گفت: مقام معظم رهبری از صمیم دل معتقد به صیانت از رأی مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به موضوع اختلاس‌ها اشاره کرد و در پاسخ به برخی شبهات که اختلاس‌ها را تنها مربوط به دوره حاکمیت اصولگرایان می‌دانستند، افزود: بابک زنجانی اول از همه از دست هاشمی رفسنجانی به عنوان کارآفرین برتر، مدال گرفت.

وی با بیان اینکه بابک زنجانی از سال‌ها پیش دارای احترام بود، افزود: در زمان تحریم که باید تحریم دور زده می‌شد، رندانی مثل او وارد صحنه شدند و دست به این اقدامات زدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
وقتی هاشمی رفسنجانی اشک قالیباف را درآورد!