سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس و دبیر جدید شورای عالی صلح افغانستان هفته جاری معرفی می‌شوند


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شورای عالی صلح افغانستان اعلام کرد: کشورهای کمک کننده به این شورا کمکهای خود را قطع کرده‌اند.

«محمداسماعیل قاسمیار» مشاور امور بین‌الملل شورای عالی صلح افغانستان نیز اظهارداشت که این کمکها به دلیل مشخص نبودن سرنوشت ریاست این شورا قطع شده است.

وی افزود: کشورهاى مختلف، چند سال قبل در کنفرانس لندن به ارائه کمکهای مالی به شوراى عالى صلح متعهد شدند و همچنین در نشست کابل بر این تعهدات تأکید کردند اما از آغاز سالجاری میلادی این کمکها قطع شده است.

مشاور امور بین‌الملل شورای عالی صلح افغانستان خاطرنشان کرد: آمریکا، انگلستان، ژاپن و آلمان ازعمده‌ترین کشورهاى کمک کننده به شوراى عالى صلح افغانستان هستند.

قاسمیار گفت: قرار است در هفته جاری رئیس و دبیر جدید شوراى عالى صلح افغانستان معرفی شوند.

گفته می‌شود ریاست شوراى عالى صلح افغانستان به «پیر سید احمد گیلانى» از رهبران جهادی این کشور پیشنهاد شده و قرار است در هفته جاری به طور رسمی معرفی شود.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
انتقاد رئیس شورای عالی صلح افغانستان از عملکرد طالبان