سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه کننده متخلف برنج در مراغه بیش از یک میلیارد یال جریمه شد


ایوب خیرالهی، روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر وجود برنج تقلبی دراین شهرستان، گروه مشترکی متشکل از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی و دانشکده علوم پزشکی به محل انبار این برنج ها اعزام شدند.
وی اظهارکرد: در این بازدید، تقلبی بودن برنج ها محرز و کارشناسان اقدام به پلمپ انبار کرده و پس از دو روز با حضور کارشناسان این سازمان و اتحادیه خوار و بار فروش ها برنج های تقلبی شناسایی و مشخص شد که این واحد صنفی، برنج درجه دو هندی را در بسته های برنج درجه یک به بازار عرضه می کند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه با عنوان اینکه این فرد صرفا فروش برنج ها را عهده دار است، ادامه داد: در این راستا 12 تن برنج تقلبی کشف و به نفع دولت ضبط شد.
خیرالهی افزود: با مشخص شدن این تخلف، پرونده تعزیراتی برای وی تشکیل و در هشتم آذر سال جاری نیز نتیجه بررسی پرونده وی مشخص شد.
وی، گفت: در این بررسی اداره تعزیرات حکومتی وی را به پرداخت یک میلیارد و 150 میلیون ریال محکوم کرد و همچنین ارزش برنج های ضبط شده نیز 360 میلیون ریال برآورد شده است.
خیرالهی اضافه کرد: این پرونده بزرگترین پرونده کشف شده تعزیراتی این شهرستان در سال جاری بوده و حکم آن لازم الاجرا و متهم این پرونده نیز متعهد به پرداخت جریمه شده است.
وی یادآور شد: سامانه 124 این شهرستان آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص تمامی تخلف های صنفی است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3034/8023/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رستوران های عرضه کننده برنج معرفت