فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آمازون فیلم جدید «وودی آلن» را خرید


خبرگزاری تسنیم: کمپانی آمازون حقوق فیلم بعدی وودی آلن را خریداری کرد.

کمپانی آمازون حقوق فیلم بعدی وودی آلن را خریداری کرده است. این سایت مشهور اما قصد ندارد جلوی اکران فیلم را بگیرد و اول این اثر را روی سایت خودش منتشر کند بلکه ساخته جدید وودی آلن پس از آماده شدن اول در سینماهای آمریکا اکران می شود و پس از آن برای دسترسی در وبسایت آمازون آماده می شود.

کمپانی آمازون اعلام کرده این فیلم کمدی که در دهه 1930 رخ می دهد ابتدا در سینماهای داخل آمریکا روی پرده می رود و بعد از اکران روی سایت قرار می گیرد. قرار است پخش اول فیلم در شبکه نمایش خانگی و اینترنت، سه ماه پس از آخرین اکران فیلم در سینما باشد.

فیلم جدید وودی آلن تابستان گذشته در نیویورک و لس آنجلس فیلمبرداری شده و جنی برلین، استیو کارل، جسی آیزنبرگ، بلیک لایولی، پارکر پوزی، کریستن استوارت، کوری استول، و کن اسکات از بازیگران آن به حساب می آیند. آلن که اخیرا یک قرار داد سود ده با کمپانی آمازون بسته قرار است به زودی یک سریال کمدی هم برای آنها کار کند که در آن خودش به همراه مایلی سایروس و الین می ایفاگر نقش های اصلی هستند. این در حالی است که هفت فیلم قبلی وودی آلن توسط سونی پیکچرز تهیه شده بود.


ویدیو مرتبط :
دیالوگ فارسی فیلم خاطرات استارداست وودی آلن