سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ تریلر در تبریز سر از منزل مسکونی در آورد


حوادث/ تریلر در تبریز سر از منزل مسکونی در آوردفارس/ برخورد یک دستگاه تریلر با چند دستگاه خودروی سواری و متعاقب آن برخورد با دیواره منزل مسکونی در بزرگراه شهید کسایی به سمت ساری زمی، 6 مصدوم به همراه داشت.

به گزارش روابط عمومی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، حبیب حسینقلی زاده اظهار داشت: حوالی ساعت 16 عصر امروز این حادثه به سامانه 115 گزارش شد که طی آن 3 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی از وضعیت صحنه مصدومیت 6 نفر از اعضای منزل مسکونی ( 3 زن و 3 مرد) تائید شد و به تشخیص تکنسین‌های اعزامی هر 6 نفر به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: وضع عمومی هر 6 مصدوم رضایت بخش است.

همچنین رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز در خصوص نحوه وقوع این سانحه رانندگی گفت: تریلر الیکو از سمت تهران در بزرگراه شهید کسایی در حال حرکت بود که در فرعی ساری زمی به سمت مارالان با 2 خودروی پارک شده در حاشیه خیابان و یک خودروی در حال حرکت برخورد کرده بود.

سرهنگ میرزاخانی گفت: راننده تریلر به دلیل نقص فنی خودرو قادر به کنترل خودرو نبوده و نهایتا با دیوار منزل مسکونی در سمت چپ خیابان برخورد کرده و متوقف می‌شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ورود تریلر به داخل یک منزل مسکونی!