فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیشکسوت تئاتر راهی بیمارستان شد


خبرگزاری ایسنا: داود فتحعلی بیگی هنرمند پیشکسوت تئاتر 6 دی ماه به علت عارضه قلبی در بیمارستان شهید رجایی کرج بستری شد.

مهدی شفیعی مدیرکل دفتر هنرهای نمایشی، روز گذشته برای عیادت این هنرمند به عیادت وی رفت.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت هم طی مذاکراتی با شفیعی از لزوم پیگیری هر چه سریعتر روند درمانی این هنرمند و انجام عمل جراحی قلب باز برای او خبر داد.

او همچنین گفت: با پیگیری‌های مستقیم این موسسه با دفتر وزیر بهداشت و درمان کشور، تمام اقدامات لازم برای پذیرش این هنرمند باسابقه از کرج به بیمارستان قلب تهران انجام شده و در صورت موافقت خانواده و نظر پزشکان،این انتقال جهت انجام کلیه مراحل درمانی از جمله جراحی باز قلب ایشان صورت خواهد گرفت.

داوود فتحعلی بیگی متولد 1329در زنجان ،کارگردان، نویسنده، بازیگر، پژوهشگر، مدرس و فارغ ‌التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او در زمینه‌های کارگردانی ،بازیگری ، نویسندگی و پژوهشگری فعالیت داشته و مدرس دانشگاه نیز هست.

فتحعلی‌بیگی از جمله فعالان عرصه هنرهای نمایشی است و در سال ١٣٨٠ موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری)‌ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.


ویدیو مرتبط :
حشمت فردوس و رستم راهی بیمارستان شد؟؟؟