مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اصابت ده‌ها موشک جدید به کفریا و الفوعه+تصاویر


یک منبع میدانی از شهرک محاصره شده الفوعه از اقدام گروه‌های تروریستی تکفیری در شلیک حدود ۱۵۰ گلوله خمپاره و موشک‌های جدید ه برخی حاوی ماده شیمیایی بود، خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع میدانی از شهرک محاصره شده الفوعه در حومه ادلب اعلام کرد تروریست‌های تکفیری روز گذشته حدود 150 گلوله به شهرک‌های کفریا و الفوعه شلیک کردند.

این منبع افزود گروه‌های تروریستی از انواع موشک‌هایی که به تازگی از حامیان خود دریافت کرده‌اند، در این حملات استفاده کردند که برخی از موشک‌ها حاوی گاز شیمیایی کلر بود و سبب بروز خفگی و تنگی نفس شدید در میان مردم شد.

موشک‌های جدیدی که تروریست‌های تکفیری در حملات روز گذشته به کفریا و الفوعه مورد استفاده قرار دادند به ویرانی گسترده در ساختمان‌های مسکونی منجر شد.

به گفته این منبع، تروریست‌ها از انواع موشک‌ها همچون فیا، حمم و گلوله‌های توپ معروف به جهنم و ده‌ها خمپاره و موشک فیل که برد آن به سه کیلومتر می‌رسد، در این حملات استفاده کردند.

این منبع افزود گروه‌های تروریستی با ایجاد تغییراتی در گلوله‌های توپ موسوم به جهنم قدرت تخریبی آن را افزایش داده‌آند به طوری که ما مدت زمانی صدای شلیک و صدای انفجار قبلا هشت ثانیه بود که اکنون به تنها سه ثانیه رسیده که بر توسعه موشک‌ها و گلوله‌هایی که در اختیار تروریست‌هاست، دلالت دارد.

منبع میدانی گفت برخی از گلوله‌های جهنم شلیک شده از سوی تروریست‌ها حاوی مادی کلر بوده تا بر شدت انفجار بیفزاید که این ماده مشکلات زیادی برای مردم بر اثر استنشاق آن ایجاد کرده است.

به گفته این منبع، حملات روز گذشته تروریست‌ها علاوه بر زخمی شدن 17 غیرنظامی که بیشتر آنها وضع خطرناکی دارند، ویرانی گسترده‌ای به بار آورده است و منجر به قطع عضو برخی از شهروندان شده و بسیاری نیز در زیر آوار ناشی از این حملات ویرانگر گرفتار شده‌اند.

این منبع افزود ارتش سوریه در پاسخ به این حملات تروریستی به شهرک‌های الفوعه و کفریا، مواضع تروریست‌ها در شهرک الزبدانی در حومه دمشق را هدف قرار داد.

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
الفوعه و کفریا