فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نفرات برتر مسابقات قرآنی دانش آموزان دختر گروه یك خراسان رضوی شناخته شدند


به گزارش ایرنا در این دوره از مسابقات كه در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و تفسیر قرآن و صحیفه سجادیه برگزار شد 390 دانش آموز از مقاطع متوسطه یك و دو از نواحی هفت گانه مشهد و شهرستان های سبزوار، نیشابور، قوچان، كاشمر، چناران، تربت جام، گناباد و منطقه تبادكان به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.
مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: در این مسابقات در رشته قرائت مهسا تقی پور از ناحیه پنج مشهد، فاطمه پژوهان از ناحیه هفت مشهد، سیده معصومه حسینی آقاملكی از ناحیه دو مشهد، مهسا پرنده سالانقوچ از قوچان، فاطمه احمدی و زینب ضیاء دوست از سبزوار توانستند به عناوین نخست مقاطع مختلف دست یابند.
محمدرضا كامیابی افزود: عناوین نخست رشته ترتیل را عطیه صولتی از تربت جام و فائزه ابراهیمی از ناحیه دو مشهد در مقاطع مختلف كسب كردند.
وی گفت: در رشته حفظ فاطمه پولادی از گناباد، زهرا سادات موسوی و معصومه سادات رحمت آبادی از ناحیه چهار مشهد، مریم طرازی از سبزوار، مهدیه سادات هاشمی و فاطمه جعفری از ناحیه سه مشهد در مقاطع هفتم تا 12 به عناوین نخست دست پیدا كردند.
وی عناوین نخست مقاطع مختلف رشته تفسیر را نیز نائمه رحمانی كوه سفیدی از تربت جام، سیده زهرا رباط جزی مقدم از ناحیه یك مشهد، حنانه عطایی حمامی از ناحیه 6 مشهد عنوان كرد و افزود: در رشته صحیفه سجادیه نیز زهرا رهبار خراسانی از ناحیه چهار مشهد، زینب میرزایی از ناحیه 6 مشهد، سیده زهرا سجادی زاده از ناحیه پنج مشهد، ملیحه خسروی از سبزوار، فائزه خواجوی از ناحیه یك مشهد و مهدیه جمالی خاقانی از تربت جام مقام های نخست این رشته را در مقاطع مختلف تحصیلی از آن خود كردند.
شهرستان 270 هزار نفری تربت جام در فاصله 160 كیلومتری جنوب شرقی مشهد قراردارد.
/5132/7494

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آهنگ مسابقات سازه های ماکارونی دانش آموزان استان خراسان رضوی