سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کودکان بالای 5 سال مفهوم رفتارها را بهتر درک می کنند


کودکان بالای 5 سال مفهوم رفتارها را بهتر درک می کنندباشگاه خبرنگاران/ کودکان از بدو تولد قادر به درک برخی مفاهیم هستند ولی از سن5 سالگی این ادراک کامل تر می شود.

شیوا وکیلی روان شناس تربیتی، با بیان اینکه نحوه برخورد با کودک بالای5 سال بسیار مهم است،اظهار داشت: کودک در این سن مفهوم بسیاری از رفتارهای والدین و اطرافیان را نیز درک می کند و واکنش نشان می دهد.

وی افزود: گفت و گوی همراه با صمیمیت که باعث شود کودک به راحتی مشکل و نیازهایش را به والدین بازگو کند یکی از مهمترین و بزرگترین نکات در فرزند پروری است.

وکیلی ادامه داد: در خانه محیطی ایجاد کنید که فرزندتان در آن آسوده خاطر شده و از مشکلاتش رهایی یابد. باید کودک بتواند احساس کند هر قدر مسائل بد پیش برود او جایی ایمن و مصون دارد که می تواند آرامش داشته باشد.

این روان شناس کودک در پایان گفت: فرزندان در هر سنی نیاز به محبت والدین دارند، پس هیچگاه به بهانه لوس شدن کودک از محبت کردن به او پرهیز نکنید.





منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کودکان چگونه مفهوم مرگ را درک می کنند (قسمت دوم)