سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیران البرز در بازدیدهای سرزده اعضا شورای فنی ارزیابی می شوند


به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی روز دوشنبه به منظور بازدید میدانی از پروژه های عمرانی شهرستان اشتهارد، به همراه جمعی از مدیران با سفربه این شهرستان یک روز کاری را در این شهرستان گذراند و طی آن از روند کیفی پروژه ها آشنایی یافت.
طهائی گفت: در بازدیدهای که به زودی سرزده انجام خواهد شد، کیفیت کار مدیران در اجرا، به ارزیابی گذاشته می شود.
پنجمین جلسه شورای فنی استان البرز نیز از نخستین دقایق روز دوشنبه با سفر سیدحمید طهائی استاندارالبرز به شهرستان اشتهارد و با همراهی فرماندار اشتهارد، معاون هماهنگی امورعمرانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل دفتر فنی و جمعی از اعضای این شورا آغاز شد و در آن با حضور مستقیم مسئولان بر سر پروژه های تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد، طرح توسعه بیمارستان این شهرستان، روند تکمیل طرح مصلی اشتهارد، مجموعه ورزشی 1200 ظرفیتی بانوان انجام و از منظر کیفیت و ساخت فنی، طرح های در دست اجرا، مورد بررسی قرار گرفت.
این بازدید با برگزاری جلسه رسمی پنجمین شورای فنی استان در سالن شهدای اشتهارد و با محوریت گزارش فعالیت کمیته های آموزش – پیمان و کنترل کیفی ساختمانی، بررسی مصوبات شورای فنی پیشین و تصویب و لغو ادامه طرح های مورد بازدید شهرستان ادامه پیدا کرد.
در این نشست برخی از طرح ها به جهت عدم رعایت اصول فنی در ساخت از ادامه کار متوقف شد و چند پروژه نیز با قرار فرصت جبران و نظارت های شورای فنی در جریان بازنگری قرار گرفت.
استاندار البرز در این جلسه با تأکید بر لزوم اجرای طرح های کیفی در استان، گفت: شورای فنی استان در بازدیدهای مستمر، ایرادات و نواقص طرح های عمرانی را بررسی و اشکالات آن را گوشزد می کند.
وی افزود: این روند خود آزمونی برای مدیران است چرا که در این بازدیدها عملکرد آنها ارزیابی می شود.
نظارت نظام مهندسی بر پروژه های بخش خصوصی و دولتی، اجرای طرح آزمایش مکانیک خاک، توسعه آموزش ها به جای همایش ها، حضور پیمانکاران طرح های جلسات شورای فنی، تدوین برنامه ایمنی کار در استان، اختصاص فرصت یک ماهه جهت اعزام پیمانکاران و مجریان طرح ها به منظور آغاز فرایند آموزش، تهیه و تدوین طرح آموزش فنی استان از مصوبات این شورا به شمار می رود.
در سفر یک روزه استاندار البرز به شهرستان اشتهارد، شورای اداری این شهرستان نیز با حضور جمعی از مدیران این شهرستان برگزار و تا عصر دوشنبه ادامه پیدا کرد.
1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارزیابی فنی اقتصادی طرح های صنعتی