تهیه کننده سریال «پریا»: خواجه امیری تیتراژ این سریال را می‌خواند


تهیه کننده سریال «پریا»: خواجه امیری تیتراژ این سریال را می‌خواندفارس/ تهیه کننده سریال «پریا» گفت مدیران سازمان باید درباره پخش این سریال در ماه رمضان تصمیم نهایی را بگیرند اما با توجه به اینکه سریال در۴۰ قسمت ساخته شده است اگر بنا باشد در ماه رمضان پخش شود باید زمان هر قسمت را بیشتر کنیم.
«اسماعیل عفیفه» تهیه کننده سریال «پریا»‌، درباره پخش این سریال برای ماه مبارک رمضان گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم و سازمان صدا و سیما باید تصمیم نهایی را به ما ابلاغ کند.از طرفی نیز اگر همین الان از مدیران سازمان در اینباره بپرسید خودشان نیز به صورت قطعی نظری نمی‌دهند.

وی ادامه داد:25 قسمت از سریال «پریا» به طور کامل تدوین شده است و نزدیک به 10 قسمت نیز صداگذاری و موسیقی انجام شده است.همچنین ضبط سریال تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این تهیه کننده همچنین درباره تعداد قسمت‌های این سریال با توجه به سریال‌های 30 قسمتی ماه رمضان نیز گفت:«پریا» 40 قسمت است و اگر بنا باشد در ماه رمضان پخش شود، می‌بایست زمان هر قسمت را بیشتر کنیم.

عفیفه درباره انتخاب خواننده تیتراژ این سریال بیان داشت:تیتراژ سریال «پریا» را احسان خواجه امیری خوانده است.

به گزارش فارس،‌ سریال «پریا» در 40 قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کیوان جوانی است که عاشق دخترخاله اش پریا می شود و این دو بعد از مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج می‌کنند و ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد که داستان آن را رقم می‌زند.

از بازیگران این سریال می‌توان به: لادن مستوفی، محمود پاک نیت، هادی قمیشی، عمار تفتی، امیرحسین آرمان، امیررضا دلاوری، کمند امیر سلیمانی، رامتین خداپناهی و افسانه بایگان اشاره کرد.

از دیگر عوامل سریال «پریا» می‌توان به مدیر تصویربرداری: محمد افسری، نویسنده: سعید فرهادی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نگاه ترکی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، طراح گریم: سیدجلال موسوی و ... اشاره کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تیتراژ سریال نابرده رنج واحسان خواجه امیری