سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قدردانی فرماندهان قرارگاه ظفر ناجا و انتظامی ایلام از مردم استان


سردار حسن کرمی فرمانده قرارگاه ظفر نیروی انتظامی و سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام در این بیانیه، پذیرایی و تسهیل تردد میلیونی زائران را مرهون همت و تلاش عموم مردم و مسئولان دانسته و اظهار داشتند: بی شک خلق این حماسه عظیم و ماندگار مرهون همت و تلاش خالصانه همه مسئولان محترم و مردم شریف و ولایت مدار استان ایلام بوده است.
در این متن آمده است: از عموم مسئولان و مردم بزرگوار استان به جهت خلق این حماسه عظیم که در بخش های مختلف از جمله انجام خدمات رفاهی و امدادی و تعامل و مشارکت مستمر نیروی انتظامی ، موجب برقراری نظم و امنیت مثال زدنی و به تبع آن رضایتمندی زائران و مسئولان کشوری شده و مشقات و سختی های ناشی از انجام این مأموریت بزرگ را با سعه صدر و همدلی و هم زبانی متحمل شدند، مراتب امتنان و سپاسگزاری خود را ابراز می داریم .
فرماندهان قرارگاه ظفر نیروی انتظامی کشور و انتظامی استان ایلام اظهار داشته اند: خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمت به زائران عتبات عالیات اربعین حسینی سال 1394 در رزمگاه شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس در شهرستان مرزی مهران را به ما ارزانی داشت و برگ زرینی بر افتخارات ملت غیور ایران اسلامی در تاریخ بشریت به ثبت رساند.
در این بیانیه ابراز امیدواری شده است: با تلاش و مساعدت بیش از پیش مسئولان کشوری و استانی ، در سال های آینده تمامی موانع موجود مرتفع و سهولت تردد زائران عتبات عالیات به نحو شایسته فراهم شود.
پایانه مرزی مهران در اربعین امسال پذیرای ورود و خروج بیش از یک میلیون و 600 هزار زائر حسینی به عتبات عالیات عراق بود.
یگان های مختلف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقش عمده ای در تسهیل در تردد زوار، تامین نظم و امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین در ورود و خروج از استان ایلام برعهده داشتند.
پایانه مرزی مهران در 95 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام به عنوان کانون اصلی تردد زوار در اربعین امسال پذیرای ورود و خروج 70 درصد زائران اربعین بود.
6033/6032

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ضایع شدن یکی از فرماندهان ناجا