سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسافرت 236 شرکت و گروه تجاری کره ای به ایران


مسافرت 236 شرکت و گروه تجاری کره ای به ایران فارس/ وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی اعلام کرد گروهی از 236 شرکت و رهبران گروه تجاری رئیس‌جمهور کره جنوبی در سفر ایران را همراهی خواهند کرد.

به گزارش روزنامه یونهاپ، سئول امروز اعلام کرد گروهی از 236 شرکت و رهبران گروه تجاری رئیس‌جمهور کره جنوبی در سفر ایران را همراهی خواهند کرد.

این فهرست توسط وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی منتشر شد و شامل نمایندگانی از 38 گروه و شرکت بزرگ نظیر سامسونگ الکترونیک، هیوندای موتور و 146 شرکت کوچک و متوسط است.

همچنین این گروه شامل 50 اتحادیه تجاری و 2 بیمارستان به سرپرستی کیم این هو، رئیس اتحادیه تجارت بین‌الملل کره و هو چان سو رئیس فدراسیون صنایع کره است.

قرار است رئیس‌جمهور کره یکشنبه آینده اول تا سوم ماه می به تهران سفر کند و نشستی با همتای ایرانی، حسن روحانی خود داشته باشد تا در مورد راه های تقویت همکاری دوجانبه به دنبال لغو تحریم‌ها بحث و گفتگو کنند.

وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی اعلام کرد هیئت‌های تجاری در کنفرانس تجاری و نمایشگاه سرمایه‌گذاری برای ملاقات با خریداران ایران شرکت خواهند کرد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
شرکت بازرگانی تجاری چرو تامین کننده محصولات اصلی شرکت سامسونگ کره