سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



طرز تهیه آبگوشت قرمه‌سبزی


آبگوشت قرمه‌سبزی،طرز تهیه آبگوشت آبگوشت قورمه یا قورمه سبزی از غذاهای محلی استان همدان است که غذایی است که هم به آبگوشت شبیه است و هم به خورش قورمه سبزی!

مواد لازم:

        سبزی قورمه 250 گرم

        گوشت گوسفند نیم کیلو

        لوبیا قرمز 1 لیوان

        لیمو عمانی 4 عدد

        پیاز داغ عسلی 3 قاشق سوپخوری

        تخم مرغ 2 عدد

        سیب زمینی 2 عدد

        ماست ساده پرچرب

        زردچوبه، فلفل و نمک

 طرز تهیه:

1- گوشت را در یک تابه نچسب مناسب به همراه استخوان و چربی هایش کمی سرخ کنید. گوشت را همراه با سبزی، لوبیا چیتی و پیاز سرخ شده را با نمک و زردچوبه و فلفل درون زودپز برزید و با تقریبا 1 لیوان آب اجازه دهید تا بپزند.

2- لیمو عمانی را خرد کرده و هسته های آن را بیرون بیاورید. سیب زمینی ها را هم پوست کنده و تکه تکه کنید. لیمو عمانی و سیب زمینی را داخل گوشت بریزید و روی حرارت ملایم و متوسط قرار دهید تا کمی پخته شود.

3- پس از پختن مواد، پس از جوش آخر،  2 عدد تخم مرغ را جداگانه بشکنید و در غذا مخلوط کنید و هم بزنید. آبگوشت را با ماست سرو کنید.

منبع : ایران کوک


ویدیو مرتبط :
طرز تهیه قرمه سبزی