سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری انتخابات باید همراه با دقت و امانت داری باشد


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز شنبه به نقل از یوسف شاه حسینی اعلام کرد: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان از تجربیات بسیار ارزشمندی در این عرصه برخوردارند و با این پشتوانه انتخابات پیش رو را به بهترین وجه برگزار می کنیم.
وی با تاکید بر لزوم انجام دقیق مسئولیت های محوله توسط مجریان انتخابات افزود: انجام ناقص کارها و وظایف یکی از آسیب های جدی در این عرصه است زیرا اگر افراد به وظایف خویش عمل نکنند بی گمان با مشکلات و ایراداتی روبرو خواهیم شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش کلیدی کمیته های ستاد انتخابات استان در روند برگزاری یک انتخابات موفق اظهار کرد: کمیته ها نقش مهمی در پیشبرد کارها دارند و هر کدام باید وظایف مربوطه را با دقت انجام دهد.
در ادامه این نشست دبیر ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت های این ستاد طی ماه های گذشته ارائه کرد.
امیر شاه آبادی در این زمینه اظهار کرد: فعالیت های ستاد انتخابات استان از ابتدای تشکیل تاکنون با جدیت ادامه داشته و 15 جلسه کاری با دستور کارهای مختلف برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه این ستاد در حوزه آموزشی کارهای خوب و گسترده ای انجام داده است اظهار کرد: طی این مدت جلسات، نشست ها و همایش های آموزشی متعددی با حضور اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و دیگر حوزه ها برگزار شده و با توجه به فعالیت های صورت گرفته مجموعه دست اندرکاران انتخابات استان از آمادگی خوبی برخوردارند.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص انتخابات مکانیزه در شهر کرمانشاه گفت: پیشنهاد شده که انتخابات در 9 تا 12 شهر به صورت تمام مکانیزه برگزار شود که کرمانشاه نیز یکی از این شهرهاست.
شاه آبادی افزود: وزارت کشور و شورای نگهبان پس از بررسی دقیق تمامی جوانب کار تا پایان آبانماه در این خصوص به جمع بندی نهایی رسیده و تصمیم نهایی را اعلام خواهند کرد.
در ادامه این نشست کمیته های مختلف ستاد انتخابات به ارائه گزارشی از فعالیت های خویش پرداختند.
8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توصیه آقا به مسئولین انتخابات-رای مردم امانت است